جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماندانا جلالی، سرپرست روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران

مدیر کل تبلیغ حوزه علمیه خواهران بر لزوم تشریح و تبیین جنایات استکباری آمریکا در فضای رسانه ای کشور تاکید کرد.

ماندانا جلالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: متاسفانه رسانه های ما چه در بخش رسمی و چه بخش غیررسمی، آن طور که باید و شاید نتوانسته اند ماهیت استکبار و جنایات و برنامه های آن را برای عموم مخاطبان به ویژه نسل جوان نشان دهند.

وی افزود: به خاطر همین کم کاری رسانه ای، بخشی از نسل فعلی که جنایات آمریکا در دهه های گذشته و به خصوص دوران جنگ تحمیلی را ندیده و درک نکرده، نگاهش به آمریکا متفاوت است و بعضاً باور به این ندارد که آمریکا یک رژیم ستمگر و جنایتکار است.

مدیر کل تبلیغ حوزه علمیه خواهران همچنین بر لزوم شناخت درست دشمن و فعالیت های آن تأکید کرد و گفت: عدم شناخت دشمن و کم کاری در شناساندن آن به عموم مردم و نسل جدید، خطرناک و چالش آفرین است، کما این که بخشی از این مشکل را امروز در کشورهای منطقه شاهد هستیم که چگونه عده ای بر اثر بی بصیرتی و جهل و نادانی در مسیر خواست آمریکا و هم پیمانان آن حرکت می کنند.

وی افزود: از این حیث بنده معتقدم که بزرگترین وظیفه امروز ما این است که هیمنه آمریکا را در فضای رسانه ای بشکنیم که این مطالبه امام و رهبری نیز بوده است.

جلالی همچنین بیان داشت: به لطف الهی ما به سمت افول و زوال آمریکا حرکت می کنیم و انشاالله فروپاشی آن را همین نسل جدید مشاهده خواهد کرد، منتهای مراتب در شرایط فعلی باید واقعیت آمریکا و جنایات و اهداف شوم آن را به درستی تبیین کنیم که همین مساله باعث بصیرت و آگاهی بیشتر مردم و جوانان می شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha