پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون

حوزه/ داریوش ارجمند در حرم مطهر رضوی گفت: هیچ کس به اندازه من از الطاف حضرت رضا(ع) بهره مند نشده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: هیچ کس به اندازه من از الطاف حضرت رضا(ع) بهره‌مند نشده است. روزی که به مشهد آمدم کسی نبودم و الان همه من را به عنوان نوکر علی بن ابی طالب(ع) می شناسند و این مقامی است که این خاک به من داد، شاید برای خیلی ها این مقامی نباشد ولی به من شرافتی داد که نه تنها در ایران بلکه در یوگسلاوی، لندن و کانادا حس کردم.

وی در پاسخ به این سوال که کدام منش حضرت رضا(ع) برای شما قابل توجه است، گفت: همنشینی با زیردستان خصیصه حضرت بود، ایشان با زیردستان خود سر یک سفره می نشستند اما شما امروز کدام مسئول را می بینید که این گونه رفتار کند.

ارجمند در ادامه گفت: من در فیلم حضرت علی(ع) ایفای نقش کردم و قبل از شروع کار قفل حرم حضرت را تکان دادم و از ایشان خواستم کمکم کنند تا بشود و ایشان کمک کردند و شد.

بازیگر نقش مالک اشتر گفت: برای امام رضا(ع) فیلمی ساختند که متاسفانه آن طور که باید حق مطلب ادا نشد. تمام فرهنگ اسلام ظرفیتی بود که امام رضا(ع) در این سفر با خود آوردند و به این موضوع حتی در این سریال اشاره هم نشد، امام رضا(ع) برای این سرزمین کار بزرگی کرده اند.

وی با اشاره به کرامات حضرت رضا(ع) گفت: در دوره دانشجویی استخدام آستان قدس رضوی شدم و به مدت ۷ سال کارمند رسمی آستان بودم. نایب التولیه های بسیاری را دیدم و معجزات عجیبی را دیدم. کارمندانی را دیدم که حقوق ناچیزی می گرفتند ولی به عشق امام رضا(ع) خدمت می کردند. من نوکری امام رضا(ع) را کرده ام و پدرم نیز خدمتگزار حضرت بوده است و به یمن وجود ایشان این اعتقاد در من ریشه دوانده است.

ارجمند گفت: من از نوکری امام رضا(ع) خیلی لذت برده ام و هر چیزی که خواسته ام از امام رضا(ع) ایشان داده اند و هر وقت مشکلی داشته ام ایشان مشکل من را رفع کرده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha