جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محفل انس با قران

حوزه/ مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه در سال تحصیلی امسال برنامه های فرهنگی و فوق برنامه زیادی برای طلاب برگزار کرده و یا در دست اجرا دارد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی، ظهر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه قروه اظهار داشت: خوشبختانه مدرسه  امام صادق(ع) در سال تحصیلی امسال برنامه های فرهنگی و فوق برنامه زیادی برای طلاب برگزار کرده و در دست اجرا دارد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه ادامه داد: دعوت از سخنران استانی و کشوری یکی از برنامه های این مدرسه علمیه برای آشنایی طلاب با علما و روحانیون مطرح می باشد که در حال انجام است. همچنین هفته های گذشته در  مدرسه علمیه شاهد برگزاری کرسی های آزاداندیشی با حضور برخی از اساتید حوزوی و دانشگاهی بودیم.

حجت الاسلام رضایی، برگزاری کلاس درس اخلاق با حضور اساتید حوزوی، ائمه جمعه، مدیر حوزه علمیه استان و... را از دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی این مدرسه علمیه در سال جاری عنوان کرد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه ادامه داد: این مدرسه شب های دوشنبه برای آشنایی بیشتر و بهتر طلاب با مباحث قرآنی، اقدام به برگزاری محفل انسل با حضور معاونین، اساتید و طلاب این مدرسه به صورت منظم می کند.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین اهداف مدیریت مدرسه امام صادق(ع) در برگزاری این برنامه ها؛ ایجاد تنوع آموزش و تدریس در این مدرسه علمیه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha