پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ

حوزه/ فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ از افتتاح ۷۰۰ پروژه عمرانی برای محرومیت‌زدایی توسط سپاه تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سردار محمد رضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، در آیین افتتاح ۷۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه تهران که پیش از ظهر امروز، با حضور فرمانده کل سپاه و به صورت همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس درسراسر کشور برگزار شد، گفت: سپاه تهران ۱۳۰۰ گروه جهادی دارد که ۶۰۰ گروه آن محله محور در تهران به خدمت رسانی به مردم می پردازند و ۷۰۰ گروه در مناطق مختلف کشور هستند.

وی افزود: امروز افتتاح ۷۰۰ پروژه عمرانی را خواهیم داشت و همچنین از امروز ۱۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان اهدا می شود که ۲۰۰ سری امروز و تا هفته بسیج مابقی آن به دست زوج ها خواهد رسید.

سردار یزدی با بیان اینکه سپاه تهران ۳۵ هزار سبد کالا نیز از ابتدای سال میان نیازمندان توزیع و ۱۰۰ باب خانه افراد محروم و ۳۰ مدرسه را بازسازی کرده است، خاطرنشان کرد: در کرمانشاه بازسازی ۲۳ روستا به ما واگذار شد و ما بازسازی را شروع کردیم و همزمان هزار و پانصد کانکس و بیش از ۴۰ هزار بسته کمکی به مردم اهدا شد.   

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) درباره اقدامات این سواه در سیل ابتدای سال، عنوان کرد: ما از همان ابتدا سیل در شمال کشور  وارد عمل شدیم و ۱۵۰ گروه جهادی به گلستان اعزام کردیم.

وی ادامه داد: با وقوع سیل در جنوب کشور تیم‌های متعددی را به خوزستان و سوسنگرد اعزام و به امدادرسانی و کمک به سیل زدگان پرداختیم.

سردار یزدی با بیان اینکه در طرح ۴۰۰ هزار پروژه عمرانی محرومیت زدایی سپاه، ۷ هزار طرح به سپاه تهران واگذار شده، گفت: امروز ۷۰۰ پروژه از این ۴۰۰ هزار طرح عمرانی افتتاح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha