پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سلامی

حوزه/ سرلشکر سلامی در خصوص علت ورود سپاه به عرصه مقابله با آسیب های اجتماعی، گفت: فلسفه وجودی سپاه، انهدام هر عارضه ای است که مردم را آزار می دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب، ظهر امروز در جریان بازدید از مرکز صیانت و بازپروری شهید زیادیان سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ و در جمع خبرنگاران در خصوص علت ورود سپاه به عرصه مقابله با آسیب های اجتماعی، گفت: فلسفه وجودی سپاه، انهدام هر عارضه ای است که مردم را آزار می دهد.

وی ادامه داد: سپاه با نابسامانی‌های اجتماعی کنار نمی آید و با بسیج همه ظرفیت ها به مبارزه با آن خواهد رفت.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه استراتژی سپاه این است که همه لیدرها و مافیای اصلی، تولید و توزیع کنندگان خرد و کلان مواد مخدر را متلاشی کند، اظهار داشت: ما باید به مرحله ای برسیم که هزینه انجام جرم بالا برود تا عاملان جرم از انجام آن صرف نظر کنند.

سرلشکر سلامی در ادامه تصریح کرد: طبق قرآن کریم که فرمود اگر یک نفر را زنده کنید کل بشریت را زنده کرده اید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر تهران به عنوان پایتخت  عالم اسلام به شیوه‌ای عمل می کند که ریشه بدی هایی که در شان نظام اسلامی نیست خشکانده شود.

وی گفت: مبارزه با مواد مخدر نیز یک جنگ بزرگ در حوزه مسائل اجتماعی است که خانواده های ما که بخشی از ما هستند را پریشان کرده و تمام جوانان که دچار این مشکل شده اند همچون فرزندان ما هستند سپاه در یک حرکت جهادی وارد صحنه خواهد شد و به مبارزه با این معضلات تا نابودی آن خواهد پرداخت، چرا که مردم کشور ما شایسته عزت و شادابی و زندگی خوب و شخصیت والا هستند و نباید پدیده های اجتماعی این چنینی خاطر آنها را آزرده کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری که فرمود مردم عائله ما هستند ما موظفیم در کمال احترام به آنها خدمت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha