پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مصلای قدس شهر قم

حوزه/ معاون فرهنگی سپاه قدس گفت: امروز باور بشر به این رسیده که هر کسی به دین متکی باشد از قدرت فوق العاده برخوردار می شود و هر کشوری که می خواهد مقابل آمریکا بایستد، نیم نگاهی به ایران دارد و در کنار ایران قرار می گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه سردار حسین اکبری عصر امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در مصلا قدس شهر قم برگزار شد، عنوان کرد: آمریکا علیه کشور ما توطئه ها، کودتاها و طراحی های فراوانی کرده اند و اگر کاری را علیه ما نکرده اند، نمی توانستند.

وی افزود: نزدیک ترین کشورها به ما می گویند که ما اجازه تبادلات اقتصادی با شما را نداریم، در چنین شرایطی است که انقلاب روی پای خود ایستاده و خداوند پشتیبان آن است، هر چه زمان جلو می رود، انقلاب اسلامی با اقتدار بیشتر ایفای نقش می کند.

معاون فرهنگی سپاه قدس گفت: امروز حزب الله لبنان تبدیل به نیرویی شده که تمام تحقیر های کشورهای عربی در مقابل دشمنان را جبران کرده و با قدرت الهی تمام معادلات آمریکا را به هم زده است.

سردار اکبری اظهار داشت: پس از ایجاد حزب الله، آمریکا به دنبال به هم زدن میانه ایران و عراق بود، نخستین کشوری که به عراق در جنگ ها کمک کرده، ملت ایران بوده و بیش از هزار نفر از عراقی ها در جنگ هشت ساله در جبهه ما شهید شدند، این بدین دلیل بود که جنگ ما با آن ها جنگ دو ملت نبود، بلکه جنگ حق و باطل بود.

وی تاکید کرد: امروز حزب الله به جایی رسیده که تمامی گروه های سیاسی لبنان و برخی از گروه های سیاسی دیگر کشور ها دی پی تایید آن هستند و این به معنای قدرت حزب الله است.

معاون فرهنگی سپاه قدس یادآور شد: آمریکا هفت هزار میلیارد دلار در عراق هزینه کرده اند تا به منابع و شرایط استراتژیک آن تسلط یابند، بعد از مدتی از عراق خارج شدند، امروز نیز همان ها هستند که عراق را به هم می ریزند.

اکبری تصریح کرد: آمریکایی ها اذعان دارند که یک برگه کوچکی که از دفتر مرجعیت عراق بیرون می آید، همه معادلات آن ها را به هم می ریزد.

وی ادامه داد: تمامی پایه های سیاسی عراق زیر نظر مرجعیت نهاده شده، آمریکا عادل عبدالمهدی را تهدید به تحریم کرد تا بتواند او را علیه ایران قرار دهد، سپس عادل عبدالمهدی جایگاه مردم ایران و جایگاه مرجعیت را نتوانست نادیده بگیرد، همچنین آمریکا انحلال حشدالشعبی را از عبدالمهدی مطالبه کرد، درباره حضور آمریکایی ها در پایگاه های شان در عراق نیز مشکلاتی ایجاد شد.

معاون فرهنگی سپاه قدس اضافه کرد: آمریکا هر امکاناتی داشتند در عراق وارد صحنه کردند، اما عادل عبدالمهدی برای کشور عراق در مقابل زیاده خواهی های آنان ایستاد، امروز عراق به مرحله ای رسیده که می خواهد روی پای خود بایستد و پای آمریکا را از این کشور قطع کند.

اکبری مطرح کرد: در معامله قرن آمریکا به دنبال قدرتمند کردن اسرائیل بود، اما امروز مظلومیت فلسطین در پی معامله قرن در تمامی کشورها مطرح شده و در جهان راهپیمایی های ضد اسرائیلی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: جریان های انحرافی یمانی در کنار بعثی ها هیچ زمانی را برای به انحراف کشیدن حرکت مردم عراق از دست نمی دهند و امروز عراق در دنیای خاورمیانه به یک بازیگر موثر تبدیل شده است.

معاون فرهنگی سپاه قدس خاطرنشان کرد: باب المندب در یمن به قدری استراتژیک است که اگر مختل شود، کانال سوئز نیز مختل می شود، کشورهای عربی خلیج فارس بیش از ۴۰۰ میلیارد دلار به آمریکایی ها پول دادند تا توان نظامی خود را بالا ببرند، اما دیدیم که عربستان در مقابل یمن عاجز ماند.

اکبری ادامه داد: در حادثه آرامکو نیز دیده شد که آمریکا پشت عربستان را خالی کرد، در نهایت آمریکایی ها و انگلیسی ها در جریان پهباد و نفتکش از ایران شکست خوردند، آمریکایی ها در مقابل ایران به این نتیجه رسیدند که ما تنها یک راه برای مقابله با ایران داریم و آن انگیزه جنگ است، این انگیزه در فرهنگ بسیج ما وجود دارد.

وی مطرح کرد: اگر در سوریه حرم نبود، بسیج جهان اسلام تشکیل نمی شد و داعش در آنجا پیروز می شد، در این صورت اسرائیل می توانست در سوریه پیروز شود که در نهایت به محاصره انقلاب اسلامی منجر می شد.

معاون فرهنگی سپاه قدس گفت: امروز باور بشر به این رسیده که هر کسی به دین متکی باشد از قدرت فوق العاده برخوردار می شود و هر کشوری که می خواهد مقابل آمریکا بایستد، نیم نگاهی به ایران دارد و در کنار ایران قرار می گیرد، امروز تمامی گروه های جهان به این نتیجه رسیده اند که بدون دین نمی توانند کاری از پیش ببرند، امروز آمریکا به دلیل بی اخلاقی هایش، آبرویی ندارند.

اکبری عنوان کرد: آمریکا در کشور ما تنها یک امید دارد و آن افرادی است که از ایمان برخوردار نبوده و مواضع سیاسی ما را سست کرده اند، نقش مردم در انتخابات ها اساسی و محوری بوده و یک انتخاب بد می تواند چند دهه تمدن نوین اسلامی را عقب بیندازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha