جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، خواستار حمایت مسئولان از ورزشکاران و قهرمانان معلول و جانباز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، عصر امروز در دیدار با جمعی از ورزشکاران معلول و جانباز همدانی با تاکید بر این که اگر انسان با وجود جسم سالم، اراده قوی نداشته باشد نمی تواند رشد کند، گفت: آن چیزی که رشد انسان را رقم می زند تنها اراده و پشتکار اوست.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان این که در قاموس انسان واژه ای به عنوان «نمی توانم» وجود ندارد، افزود: برای انسان کارغیر ممکن هیچ گاه وجود ندارد و شما ورزشکاران این جمله را با عمل خود به اثبات رسانده اید.

وی یادآور شد: همه انسان ها دارای ظرفیت هایی هستند که برای رشد باید به آن توجه کنند و نباید به تفاوت های ظاهری که وجود دارد توجه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، خواستار حمایت مسئولان از ورزشکاران و قهرمانان معلول و جانباز شد و گفت: مسئولان باید این بچه ها را با استفاده از رسانه ها به جامعه معرفی کنند تا بسیاری از افراد اراده قوی شما را مشاهده و با افتخارات بسیار شما آشنا شوند.

وی، وجود اعتماد به نفس ورزشکاران معلول و جانباز را به دلیل زحمات مربیان آنها دانست و گفت: با پشتکاری که در شما وجود دارد امیدواریم در سال های آینده موفقیت های بیشتری را از جانب شما شاهد باشیم.

امام جمعه همدان، استفاده از ظرفیت های استان را ضروری عنوان کرد و بیان داشت: موفقیت شما در ورزش نشان از اراده بالا دارد و لذا باید از این توان در عرصه های دیگری چون بحث تولید، علم و اشتغال استفاده کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha