پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسابقه «مسلمانان استعداد دارند» در دانشگاه ویسکانسین برگزار شد

حوزه/ جمعی از اعضای انجمن دانشجویان مسلمان در دانشگاه ویسکانسین – مدیسون رویدادی با عنوان «مسلمانان استعداد دارند» را برگزار کرده اند تا توانمندهای مسلمانان را نشان دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از Madison ۳۶۵ ، انجمن دانشجویان مسلمان در دانشگاه ویسکانسین مدیسون در آمریکا روز شنبه رویداد ۵ سالانه «مسلمانان استعداد دارند» را برگزار کردند تا نشان دهند که مسلمان بودن یعنی چه و دانشجویان مسلمان چه قابلیت ها و توانمندی های پنهانی دارند.

مهاد سیاد ، رئیس انجمن اسلامی گفت:  من فکر می کنم که خیلی خوب پیش رفت. استعدادهای مسلمانان اغلب شکوفا نمی شوند. اغلب رویدادها درباره بیداری اسلامی و موضوعات جدی تر هستند و ما فرصت پیدا نمی کنیم که بزرگداشتی برای مسلمان بودن خودمان برگزار کنیم. بنابراین شب خوبی برای چنین کاری بود.

 حسن حسین یک شاعر مسلمان، اشعار خود را در این رویداد ارائه داد. از دیگر برنامه های این گردهمایی می توان به اجراهای گفتاری، نمایشنامه های سنتی عربی و غیره اشاره کرد.

تسنیه کمال یک دانشجوی سال اول دانشگاه ویسکانسین مدیسون گفت: من واقعا این برنامه را دوست داشتم. خوب است که مرکزی داشته باشیم و مسلمانان بتوانند استعدادهایشان را نشان دهند زیرا اغلب ما را سیاه نمایی می کنند و می گویند نباید در ملاء عام باشیم.

وی افزود: به علاوه برخی غیرمسلمانان نیز اینجا حضور دارند و بنابراین احساس می کنم که خوب است به آنان نشان دهیم که معنای مسلمان بودن چیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha