جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره ابوذر استان قم در خبرگزاری حوزه

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم برلزوم برجسته سازی ویژگی های جناب ابوذر غفاری در حوزه رسانه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مهدی تاجیک امروز در جمع خبرنگاران در قم گفت: پنجمین دوره جشنواره ابوذر 98 هم‌زمان در همه استان‌ها از جمله قم برگزار می شود.

وی افزود: پنجمین دوره این جشنواره در عرصه‌های خبری و غیر خبری، اما رسانه‌ای برگزارشده و ما به دنبال این هستیم که کلیه زمینه‌های رسانه‌ای را در این جشنواره استفاده کرده و جامعه خبری را در این جشنواره سهیم کنیم، چراکه باید خبرنگاران و اصحاب رسانه این جشنواره را از خودشان بدانند.

وی مأموریت بسیج رسانه را پای‌کارآوردن جامعه خبری در راستای اهداف مقدس مکتب اسلام و نظام اسلامی دانست و گفت: بسیج رسانه به دنبال این است که مانند بقیه اقشار بسیج جامعه مخاطب خود را در عرصه‌های مختلف پای‌کار بیاورد تا در یک فضای سالم رقابت را ایجاد کرده تا خبرنگاران و اصحاب رسانه آثاری را برای سنجش جامعه خبری تولید کنند.

تاجیک با اشاره به اینکه در بیشتر جشنواره‌های رسانه‌ای آثار در حوزه فنی موردسنجش قرار می‌گیرد، افزود: ما به‌علاوه سنجش فنی آثار تولیدشده آن به بخش‌های دیگر مثل کیفیت و محتوای درست توجه داریم.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که ویژگی‌هایی که برای ابوذر در تاریخ اسلام ثبت‌شده را در عرصه رسانه برجسته کنیم، ازجمله این ویژگی‌ها صراحت، صداقت و شجاعت بود که ما به دنبال تقویتان در جامعه رسانه‌ای هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha