پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی مکارم

حوزه/ گرانی بنزین آن هم در حدّ سه برابر و آن هم در وقت نامناسب و بدون ذکر دلیل، یک شوک مهم بر افکار عمومی وارد کرد و اسباب بعضی نارضایتی ها گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله  مکارم شیرازی در خصوص گرانی بنزین بیانیه ای صادر کردند که به این شرح است:

گرانی بنزین آن هم در حدّ سه برابر و آن هم در وقت نامناسب و بدون ذکر دلیل، یک شوک مهم بر افکار عمومی وارد کرد و اسباب بعضی نارضایتی ها گردید.

آیا بهتر نیست دولت یا رؤسای قوای سه گانه دلائل خود را برای این کار بیان کنند و افکار عمومی را به مدد طلبند و اگر بعد از شنیدن آن دلائل، افکار عمومی هماهنگ شد، اقدام نمایند و اگر دولت مشکلی دارد ـ که قطعا دارد ـ آیا آن مشکل را با راه حل دیگری غیر از این راه نمی توان حل کرد؟!

به هر حال این کار آن هم بدین صورت، شتابزده به نظر می رسد و باید پیرامون آن بررسی بیشتری شود، و آنچه افکار عمومی را قانع کند، انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید محمد IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
    3 3
    تحریریه محترم باسلام و خداقوت سعی کنید ازکارهای خوب دولت پشتیبانی کنید مثلا همین تعدیل حاملهای انرژی ودرقدم اول بنزین شما خوب میدانید کشور درحال تحریم نمیتواند داروندارش را بخاطر همراهی عوام وکژاندیشان به آتش بکشد تعدیل قیمتها اساس اقتصاد مقاومتی است دولت ومراجع تقلید ومجلس نبایستی تسلیم سروصدای بیگانه وعوام الناس بشوند مفت فروشی حاملهای انرژی یعنی آتش زدن سرمایه ولگردی ومسافرتهای بیجا و به گند ولجن کشیدن محیط زیست ودرنهایت سقوط دولت وعقب نشینی نظام وشادمانی بوقهای بیگانه من شخصا با وجود اینکه ازافراد کف نظام اقتصادی هستم وبامدیریتهای هنرمندانه روزگار را میگذرانم با تعدیل قیمتها ولاسیما حاملهای انرژی 100درصد موافقم ومقاومت میکنم شما هم مقاله بنویسید وتسلیم هیاهوی عوام وبیگانگان نشوید این شروع یک جراحی بدخیم است علی برکت الله درضمن از آیت اله مکارم نویسنده کتاب فیلسوف نماها انتظارنداشتم این بیانیه غیر تخصصی را بدهند
  • م IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
    0 0
    حاج آقا خيلي ناراحت نباشيد دولت مي خواد به مردم خدمت كنه و بهشون مرحمتي عنايت كنه چرا مي خواي جلوي خدمت رساني به ملت شريف را بگيري مطمن باشيد نيتشون خيره ؟
    • محمد IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
      1 0
      از خیر این دولت امیدی نیست شر مرسان.
  • محمد حسین IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۶
    0 0
    بابا یه ماشین هم میخواد از توی پارک بیاد بیرون اول راهنما میزنه بعد یواش یواش سرعت میگیره و میاد وسط خیابون اگه یه دفعه تو سر فرمون بزنه بیاد وسط خیابون خوب با ماشین های دیگه تصادف میکنه. آخه الان هم تقریبا همینطوره نه راهنمایی زده شده نه آمادگی داده شده و نه از نظر فرهنگی تلویزیون برنامه ای پخش کرده یه شبه یه سکته به جامعه داده شده. والا انقدر سردرگم هستیم. نمیدونیم کی راست میگه کی دروغ قیمتها هم که الی برکت ا... به هانه بنزین گرون شده بعضی افراد هم دارن سوء استفاده میکنند. فقط یاد این حدیث میافتم که آخرالزمان انقدر فضا مه آلود میشه که تشخیص حق و باطل خیلی سخت میشه. انشاالله خدا کنه دیگه عزیز زهرا بیاد و به قول آقای رفیعی بار نباشیم برا آقا یار باشیم.
  • سید محمدحسین FR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    0 0
    به نام خدا درود بر مرجع بزرگوار بنده دیگر ارزشی برای مجلس و نمایندگان ضعیف و ترسو ان قائل نیستم مجلسی که قانونا 3 بار مخالفت با گرانی بنزین کرد نتواند جلو تصمیم این ظلم سران را بگیرد بود ونبودش چه حاصل؟ اگر مملکت جمهوری است پس نظر نماینده های بنده و امسال من در مجلس باید ملاک باشد اگر مملکت اسلامی است پس چرا گرانی 300 درصدی بنزین درشب میلاد پیامبر ؟ انقدر به نام وحدت اسلام چشم روی هم گذاشتند علما یی چون شما یا درخوابید یا در ناز و نعمت .بنزین گران شد من مهندس برای بار سوم بیکارشدم بار اول ساختمان سازی از بین رفت بیکارشدن باردوم اقتصاد خراب شد مغازه ان جمع و ورشکست شدم بارسوم در تاکسی انترنتی کار میکنم یارانه بنزین هم بمن دادند ولی کارم را از دست دادم روزی 30 لیتر بنزین میزدم 1000 تومنی درامدم زیر خط فقر بود به زور خرج خانه و استحلاک ماشین میدادم بنزین سهمیه 150 درصد گرانشد و ازاد 300 درصد هرچه کار مینم عینا دادم پول بنزین 4 روز کارکردن و دیگر کار نمیکنم اجازه افزایش نرخ هم که نداریم اما شما ....... اهل زبیر. در این مملکت ریشه دواندند و این شد که می بینیم