جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مکارم

حوزه/ بسیج اساتید اساتید پدیده مبارکی است، بسیج مخصوص نیروی معینی نیست؛ بسیج در تمام سطوح است و خوشبختانه در اساتید دانشگاه هم هست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در عیادت رئیس  و شورای معاونین بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم و مسئولین معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم از حضرت آیت الله مکارم شیرازی، پس از ارائه گزارش مختصری از فعالیت های انجام شده توسط ریاست مرکز، ایشان با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه گفتند: بسیج اساتید پدیده مبارک و جدیدی است، بسیج مخصوص نیروی معینی نیست؛ بسیج در تمام سطوح است و خوشبختانه در اساتید دانشگاه هم هست، در اساتید حوزه هم وقتی باشد تایید می کنم .

ایشان افزودند: بسیج یک برنامه جامع و کلی است که در سطح جامعه تاثیرگذار است و می تواند واقعا در یک موقع حساسی اثر خودش را بگذارد.

معظم له خاطر نشان ساختند: همین که گفته شد اساتید می آیند و مسائل را تحلیل و نتیجه گیری می کنند و در اختیار دانشگاهیان می گذارند کار مهمی است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در پایان اظهار امیدواری کردند: به هر حال امیدوارم بتوانید به کمک دوستانتان گام های موثری را در این زمینه بردارید، امیدوارم در این جنگ فرهنگی، پیروزی با جناح های مذهبی و حوزوی و علمی باشد؛ نه جناح های تندروِ بی بند و بار.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha