پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی مکارم

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: نباید فقه و اصول به حاشیه برود و درس‌های دیگر که اهمیت کمتری دارد تبدیل به اصل شود، البته همون علوم ارزش دارند ولی ارزش‌ها متفاوت است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی، صبح امروز در دیدار  حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور و معاونان حوزه‌های علمیه خواهران، ضمن ابزار خشنودی از فعالیت‌ها و برنامه‌های حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کردند: بعضی از توفیق‌ها نصیب هرکسی نمی‌شود و خدمت در حوزه‌های علمیه خواهران از جمله این توفیق‌ها است.

وی با بیان اینکه انسان باید همیشه فرصت‌ها رو غنیمت بشمارد افزودند: حوزه‌های علمیه خواهران یک توفیق بزرگ است که در سایه نظام جمهوری‌ اسلامی ایرانی نصیب ما شده است.

این مرجع تقلید عنوان کردند: زحمت‌های بسیار زیادی برای حوزه‌های علمیه خواهران کشیده شده است تا این پدیده مبارک به ثمر برسد.

ایشان گفت: نباید به وضع و پیشرفت‌های فعلی اکتفا شود بلکه باید همواره به فکر پیشرفت باشیم.

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی خاطرنشان کردند: در مسائل تعلیماتی و آموزش اصل و حاشیه وجود دارد و نباید اجازه دهیم که حواشی بر متن مقدم شود و اصل به حاشیه برود.

ایشان گفتند: نباید فقه و اصول به حاشیه برود و درس‌های دیگر که اهمیت کمتری دارد تبدیل به اصل شود، البته همون علوم ارزش دارند ولی ارزش‌ها متفاوت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha