جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بنزین

حوزه/ روز میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) که برای همه مسلمانان جهان عیدی بزرگ محسوب می شود، ملت ایران عیدی خوب و به یادماندی از دولتمردان گرفت!! و با اعلام قیمت جدید بنزین همه شگفت زده شدند.

علی اصغر دریایی به  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، گفت : از قدیم الایام در شب عید چنین عرف بوده و هست که به میمنت آن روز از بزرگترها و یا اهل خانواده یا دوستان و... عیدی بگیریم و همین عیدی؛ شعف عیدمان را دوچندان می کند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: روز میلاد با سعادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) که برای همه مسلمانان جهان عیدی بزرگ محسوب می شود، ملت ایران عیدی خوب و به یادماندی از دولتمردان گرفت!! و با اعلام قیمت جدید بنزین همه شگفت زده شدند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان ادامه داد: افزایش سه برابری قیمت بنزین توسط دولت، عیدی تاریخی بود که همه را نه تنها متعجب کرد، بلکه بعد از گذشت 2 روز  هنوز در شوک این عیدی هستیم.

دریایی با اشاره به اینکه این عیدی مصائب بسیاری به دنبال خود دارد، گفت: بی شک چه بخواهیم و چه نخواهیم افزایش قیمت بنزین دیگر اقلام بازار را با تلاطم مواجه خواهد ساخت و معشیت سخت این روزهای مردم را سخت تر خواهد نمود.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: ملت ایران مردمی نجیب و وفادار هستند، لذا شایسته نیست که با این گونه اعمال، مشکلات معیشتی آنان را بیش از پیش کنیم و بر زخم آنان نمک بپاشیم.

دریایی ادامه داد: بارها از سوی برخی وزاری دولت عنوان شده است که قیمت حامل های انرژی در ایران باید با کشورهایی اروپایی در یک خط قرار بگیرند. باید از این دوستان پرسید حال که زندگی مردم بر سیبل ریال می چرخد، چرا باید قیمت حامل های انرژی بر سبیل دلار، پوند، لیر و... بالا و پایین شود؟!

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha