پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام فلاحی

حوزه/ مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چراغ مساجد را روشن نگه‌داشته‌اند و فعالیت‌های مختلف فرهنگی، قرآنی و تفریحی را برای جوانان و نوجوانان دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی در نشست شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم که در سالن محراب انجام شد، با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی از بهترین جلوه‌های همکاری با مجموعه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است، اظهار کرد: همکاری این کانون‌ها با بسیج و ائمه جماعات موجب شده است که به کارهای مساجد رنگ و بوی متفاوتی بخشیده شود.

وی اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی هنری که دارای کتابخانه هستند یک محیط علمی و با نشاط متفاوت را در مساجد ایجاد می‌کنند که باید این فضاها را حفظ و تقویت کنیم.

مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: با شکل‌گیری شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم می‌تواند بستر حمایت از کانون‌ها را با مشارکت دستگاه‌ها فراهم و حرکت‌های ساماندهی‌شده‌تری را در مساجد دنبال کرد.

وی توجه به اشتغال بانوان را از دیگر دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم دانست و مطرح کرد: این کانون‌ها چراغ مساجد را روشن نگه‌داشته‌اند و فعالیت‌های مختلف فرهنگی، قرآنی و تفریحی را برای جوانان و نوجوانان دنبال می‌کنند.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha