جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
برنامه مطالعاتی

حوزه/ برنامه مطالعاتی بازخوانی اندیشه اجتماعی متفکران انقلاب اسلامی با همکاری گروه تبلیغ تخصصی مدرسه انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حلقه مطالعات انقلاب اسلامیِ انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم با همکاری گروه تبلیغ تخصصی مدرسه انقلاب اسلامی برنامه مطالعاتی بازخوانی اندیشه اجتماعی متفکران انقلاب اسلامی را برگزار می کند.

با توجه به محدودیت ظرفیت، از علاقه مندان به شرکت در این برنامه ثبت نام به عمل می‌آید و اولویت با کسانی است که فارغ التحصیل مدرسه انقلاب اسلامی یا رشته های علوم اجتماعی بوده و در زمینه متفکران انقلاب پژوهش یا مطالعاتی داشته باشند.

جهت ثبت نام، نام و نام خانوادگی، تحصیلات، شماره همراه و رزومه مرتبط خود را به نام کاربری Ashoora137@ در پیام‌رسان ایتا و یا به شماره ‏‪09036890793‏ ارسال فرمائید.

 ثبت نام در برنامه به معنای تعهد به شرکت مستمر و منظم در جلسات و انجام مطالعات و تحقیقات جانبی خواهد بود و جلسات یک هفته در میان برگزار خواهد شد.

خاطر نشان می شود: به کسانی که برنامه مطالعاتی فوق را با موفقیت طی کنند، از طرف انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم گواهی معتبر اعطا خواهد شد ومهلت ثبت نام تا تاریخ ۲۸ آبان می باشد.

برپایه این گزارش: مکان این دوره ها  در قم، بلوار جمهوری اسلامی، کوچه دوم، فرعی اول سمت چپ، ساختمان انجمن‌های علمی حوزه های علمیه  روزهای پنجشنبه، یک هفته در میان قبل از اذان مغرب می باشد و جزئیات بیشتر در اختیار افرادی که ثبت نام آن‌ها نهایی شود قرار خواهد گرفت.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha