جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اغتشاشات اخير بصره

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: در حالیکه دشمن در عرصه جنگ سیاسی و فرهنگی و... شکست خورده اند، به توطئه جنگ اقتصادی علیه ملت ایران پرداخته اند؛ در این جنگ ناجوانمردانه اقتصادی، هدف دشمن ایجاد نارضایتی بین مردم است تا بتواند به وسیله آن، در کشور اغتشاش ایجاد کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان در پی اغتشاشات چند روز گذشته و دعوت به حضور در تجمع انقلابی حامیان اقتدار و امنیت علیه اغتشاش‌گران و اربابان جهانخوار بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دشمنان مستکبر با گذشت بیش از 40 سال از عمر انقلاب و نظام اسلامی ملت ایران، در حالیکه در عرصه جنگ سیاسی و فرهنگی و... شکست خورده اند، به توطئه جنگ اقتصادی علیه ملت ایران پرداخته اند؛ در این جنگ ناجوانمردانه اقتصادی، هدف دشمن ایجاد نارضایتی بین مردم است تا بتواند به وسیله آن، در کشور اغتشاش ایجاد کند.

آنچه مسلم است، بعضی از مردم از تصمیم اخیر دولت در مسئله بنزین نگران و ناراحت شدند که البته اگر در وقتی مناسب تر و برنامه ای اقناعی اجرا می شد، یقینا این هزینه های مادی و معنوی را برای کشور به همراه نمی آورد.

ولی مردم از آتش زدن بانک و مترو و آسیب زدن به اموال عمومی راضی نیستند. امنیت عمومی کشور برای آحاد مردم امری ضروری و مهم است.

ما طلاب، اساتید و روحانیون حوزه علمیه اصفهان با لبیک به امام انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی) و تشکر از امت شهید پرور اصفهان از مسئولین خواستاریم که با توجه جدی به مطالبات به حق مردم،با سرلوحه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری مانع افزایش قیمتها و گرانی مجدد اجناس و کالاها شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha