جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حاجی محمدی

حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه گفت: مطالعه کتاب باعث افزایش معرفت و شناخت انسان می شود و خانواده ها باید سهمی را برای مطالعه کتاب قراردهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اکبر حاجی محمدی، عصر امروز در نشست کتاب و خانواده که در سالن اجتماعات کتابخانه امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: علما از اول تاریخ  بشر تا امروز از طریق کتابت و نوشتن ، علم و دین خود را به ما رسانده اند و ما هم باید در این عرصه پیرو آنان باشیم.

حجت الاسلام حاجی محمدی خاطرنشان کرد: باید تمام توان خود را به کارگرفته تا هرچقدر که می توانیم نوجوانان و جوانان را به مطالعه ترغیب و تشویق نموده و از همه فرصت ها برای مطالعه و یادگیری استفاده کنیم.

استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: مطالعه کتاب باعث افزایش معرفت و شناخت انسان می شود و خانواده ها  باید سهمی را برای مطالعه در کتاب قراردهند و انسان باید قدر نعمت جوانی و عمر زودگذر خود را بداند و با مطالعه کتابهای گوناگون بر علم خود  بیفزاید و بیشتر تحقیق و پژوهش نماید.

حجت الاسلام حاجی محمدی انس بیشتر با کتاب آسمانی (قرآن کریم) را با اهمیت دانست و عنوان کرد: برای  بهره مندی هر چه بیشتر از آموزه های قرآنی باید تمامی کسانی که در عرصه قرآن فعالیت می کنند تلاش کنند تا با تفسیر و تفکر در آیات ، هرچه بیشتر به این سرچشمه رشد و تکامل نزدیک شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha