جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، بسیج را حافظ انقلاب و پشتیبان ارزش های نظام اسلامی معرفی کرد و گفت: این نهاد ارزشمند به عنوان یکی از رویش های اصیل انقلاب اسلامی امروز نقش بسیار پررنگی در عرصه های مختلف دارد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، بسیج را یک تفکر اصیل و انقلابی دانست و گفت: بر خلاف برخی ها که بسیج را تنها یک نیروی نظامی تصور می کنند، اما بسیج امروز و پس از چهار دهه به یک تفکر اصیل تبدیل شده است.

وی با بیان این که این شجره طیبه که روزی یک نهال کوچک در کشورمان بود به برکت امام راحل و مقام معظم رهبری به یک درخت تنومند در نظام اسلامی تبدیل شده است، افزود: کارنامه این نیروی مردمی و انقلابی در بخش های مختلف روشن و درخشان است.

حجت الاسلام صادقی، بسیج را حافظ انقلاب و پشتیبان ارزش های نظام اسلامی معرفی کرد و گفت: این نهاد ارزشمند به عنوان یکی از رویش های اصیل انقلاب اسلامی امروز نقش بسیار پررنگی در عرصه های مختلف دارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، فرهنگ بسیج را حلال همه مشکلات و نارسایی های کشور دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان با بهره گیری از این فرهنگ اصیل و انقلابی می توانند بسیاری از مشکلات کشور را مرتفع سازند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشور در سایه فرهنگ بسیج به پیشرفت های خوبی دست خواهد یافت، تصریح کرد: پیشرفت های امروز کشورمان در عرصه های مختلف نظامی، دفاعی و علمی محصول بهره گیری از تفکر بسیج در این کشور است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمن از گسترش فرهنگ بسیج در کشور عصبانی و هراسان است، بیان داشت: به همین دلیل می کوشد تا این فرهنگ اصیل و انقلابی در این کشور کمرنگ کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش ارزنده بسیج در عرصه محرومیت زدایی در کشور، خاطرنشان کرد: بسیج در طول سال های اخیر خدمات ارزشمندی در کاهش محرومیت مناطق مختلف انجام داده که قابل تقدیر است.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تبیین و تبلیغ صحیح دستاوردهای بسیج در طول دهه های اخیر تأکید کرد و گفت: بسیج تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه این نهاد انقلابی امروز در عرصه های سازندگی، فرهنگی و علمی آثار و برکات بسیاری برای کشور داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha