جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران، با اشاره به این که امروز تفکر بسیج موجب شکست توطئه های دشمنان علیه امت اسلامی شده، گفت: بسیج موجب وحدت و اتحاد همه مستضعفان جهان علیه ظلم و استبداد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران امروز در جمع بسیجیان، به اهمیت و جایگاه بسیج در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیج تشکل ماندگاری است که به دستور امام راحل و از متن آحاد ملت ایران تشکیل شد.

وی، نیروی مقاومت و مجاهد بسیج را مایه خیر و برکت ایران اسلامی دانست و افزود: بسیج در طول چهار دهه اخیر خدمات ارزشمندی به نظام اسلامی و همچنین ملت ایران ارائه کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین لائینی با بیان این که بسیج دیگر امروز یک نیروی نظامی نیست و بلکه به یک فرهنگ و تفکر اصیل و انقلابی تبدیل شده است، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی تفکر بسیج امروز در سراسر جهان در حال نشر و گسترش است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به این که دشمن امروز از گسترش فرهنگ و تفکر بسیج در جامعه بسیار عصبانی و هراسان است، ادامه داد: به همین دلیل همه توان و تلاش دشمنان در سال‌های اخیر در جهت کمرنگ کردن این فرهنگ اصیل به کار گرفته شده است.

امام جمعه ساری، تشکیل نیروی بسیج را نشان دهنده دوراندیشی امام خمینی(ره) دانست و افزود: بسیج در طول همه این سال‌ها حافظ آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان این که امروز دیگر بسیج محدود به کشورمان نیست بلکه در نقاط بسیاری از منطقه خاورمیانه فرهنگ بسیج نهادینه و گسترش یافته است، بیان داشت : به برکت فرهنگ و تفکر بسیج، دشمنان شکست سنگینی را در منطقه از جبهه مقاومت متحمل شدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین لائینی با اشاره به این که نهال دیروز بسیج امروز به یک درخت تنومند در کشورمان تبدیل شده است، بیان داشت: آنچه امروز در عراق و سوریه می‌بینیم نتیجه گسترش تفکر بسیج در میان مردم بوده که منجر به شکست تروریست‌های مورد حمایت غرب شده است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز تفکر بسیج موجب شکست توطئه‌های دشمنان علیه امت اسلامی شده است، ادامه داد: بسیج موجب وحدت و اتحاد همه مستضعفان جهان علیه ظلم و استبداد شده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که دشمنان سال‌ها برای به آشوب کشیدن منطقه سرمایه‌گذاری کردند که با بسیج مردمی و تشکیل جبهه مقاومت شکست خوردند، بیان داشت: انقلاب اسلامی موجب جهانی‌شدن تفکر و فرهنگ بسیج در دنیا شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین لائینی، یکی از شاخص‌های مهم انقلاب اسلامی را مردمی بودن این انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: در همین حوادث اخیر حضور به هنگام و حماسی مردم موجب خنثی شدن فتنه دشمن در کشورمان شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha