پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری

حجت الاسلام شعبانی با بیان این که تفکر بسیج عامل پویایی و نشاط جامعه اسلامی است، افزود: جوانان ایران اسلامی با تکیه بر تفکر بسیج توانستند در عرصه های مختلف به پیشرفت همه جانبه ای دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام غفار شعبانی، مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری امروز در نشستی که به مناسبت هفته بسیج در این مدرسه علمیه برگزار شد، پیشرفت های امروز جامعه اسلامی را نتیجه تفکر بسیج دانست و گفت: با فرهنگ و تفکر بسیج می توانیم از مشکلات و سختی ها به راحتی عبور کنیم.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با تفکر بسیجی نهضت انقلاب را به نتیجه رساندند، افزود: این مردم با همین تفکر اصیل انقلابی توانستند در هشت سال دفاع مقدس دشمن تا دندان مسلح را شکست دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تفکر بسیج سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان علیه کشورمان است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران با پشتوانه همین تفکر اصیل دینی و انقلابی توانستند چهار دهه در برابر فشارها و توطئه های دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند.

حجت الاسلام شعبانی با بیان این که تفکر بسیج عامل پویایی و نشاط جامعه اسلامی است، افزود: جوانان ایران اسلامی با تکیه بر تفکر بسیج توانستند در عرصه های مختلف به پیشرفت همه جانبه ای دست پیدا کنند.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به این که تفکر بسیج کشورمان در برابر هر گونه حادثه ای مصون نگه می دارد، تصریح کرد: اگر امروز و پس از چهار دهه می بینیم کشورمان در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد به دلیل پررنگ بودن تفکر بسیج در کشورمان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که باید مراقب باشیم، چون دشمن به دنبال کمرنگ فرهنگ دینی و انقلابی در کشورمان است، بیان داشت: با تکیه بر این فرهنگ اصیل می توانیم بحران ها را از کشور دور کنیم.

حجت الاسلام شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث اخیر در کشورمان اشاره کرد و آن را نتیجه توطئه عوامل ضد انقلاب در کشورمان دانست و افزود: عده ای اغتشاشگر و ضد انقلاب در پی افزایش قیمت بنزین تلاش کردند فضای عمومی کشور را به سمت ناامنی و آشوب بکشانند که شکست خوردند.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که ملت با بصیرت ایران اسلامی این بار نیز با حضور به موقع خود فتنه دشمن را خنثی کردند، بیان داشت: حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی روزهای گذشته دلبستگی آنها به انقلاب، نظام و رهبری را به اثبات رساندند.

وی با تأکید براین که امروز همه باید تابع ولایت و رهبری باشیم، ادامه داد: تبعیت از ولایت فقیه تنها راه برون رفت کشور از مشکلات و بحران ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha