جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جامعه مدرسین حوزه

حوزه/ اعضای جامعه مدرسین بر نبود ورود مصداقی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قم تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بیست و پنجمین جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سال 1398 عصر روز جمعه مورخ 1398/09/01 با دستور بررسی اهم مسائل جاری کشور و به ریاست آیت‌الله محمد یزدی، رئیس شواری عالی جامعه مدرسین برگزار گردید.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل جاری کشور از جمله رویکرد دولت در اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و پیامدهای ناشی از نحوه‌ی اجرای طرح و نقش سرویس‌های خارجی در تخریب منابع ملی و عمومی و آسیب به مردم موردبحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه مباحث دستور جلسه، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری موردتوجه و تبادل‌نظر واقع شد.

اعضای جامعه مدرسین در این جلسه کماکان بر لزوم عدم ورود مصداقی جامعه مدرسین در مسئله انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قم تأکید کردند و در پایان مقرر شد، به‌منظور قدردانی از رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی» و مراجع معظم تقلید «دامت برکاتهم»، مردم رشید کشور و مدافعان امنیت در حوادث اخیر بیانیه‌ای صادر شود و مواضع جامعه مدرسین درباره‌ی آن به اطلاع عموم برسد.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    0 0
    بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.