سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
ماموستا معروف خالدی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: تخریب و از بین بردن اموال عمومی و دولتی بی شک کار ملت نجیب و با عزت ایران اسلامی نبوده است، بلکه این کار را عوامل نفاق و فتنه در کشور انجام داده اند و به دنبال ایجاد زمینه ناامنی در کشور بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا معروف خالدی، پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور که در میدان آزادی شهر سنندج برگزار گردید، اظهار داشت: مردم ایران به خوبی می دانند که رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه پیگیر مطالبات به حق ملت ایران می باشند، لذا اگر در مواردی مردم نسبت به موضوعی اعتراض مسالمت آمیز داشته باشند و به دنبال اجرای قانون باشند، هیچ نهادی و سازمانی در این اعتراض دخالت نمی کند، زیرا این امر یکی از اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت سنندج گفت: متاسفانه در هفته گذشته به عینه دیدیم که عده ای فرصت طلب به بهانه گرانی بنزین، دست به آشوب و تخریب اماکن عمومی و دولتی در کشور و نیز شهر سنندج زدند که این امر باعث خوشحالی و شعف دشمنان قسم خورده نظام گردید.

ماموستا خالدی عنوان کرد: اعتراض مردم صرفا به علت گرانی ناگهانی بنزین و عدم اطلاع رسانی بود که این امری بدیهی و طبیعی بود، ولی در این میان عده ای فرصت طلب و ضدانقلاب به دنبال خارج کردن اعتراضات مسالمت آمیز از مسیر واقعی خود بودند.

این عالم اهل سنت کردستان ادامه داد: تخریب و از بین بردن اموال عمومی و دولتی بی شک کار ملت نجیب و با عزت ایران اسلامی نبوده است، بلکه این کار را عوامل نفاق و فتنه انجام داده اند و به دنبال ایجاد زمینه ناامنی در کشور بودند.

ماموستا خالدی ادامه داد: مردم کردستان در طول عمر با عزت خود همواره وفاداری خود را به این نظام نشان داده اند، لذا از مسئولان محترم درخواست داریم که جوانانی که در این حوادث به راه خطا رفته اند و خدایی ناکرده پایشان لغزیده است مورد بخشش و عقو قرار بگیرند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: امروز تمام دشمنان ایران اسلامی برای ایجاد جدایی بین ملت و نظام بسیج شده اند و می خواهند که به هر قیمتی که شده توطئه خود در ایجاد تفرقه در کشور را اجرایی کنند ولی ملت با بصیرت ایران این اجازه را به آنان نخواهد داد زیرا به خوبی هویداست که دشمن نه سنی می شناسند و نه شیعه بلکه با تمام ملت ایران سر دشمنی دارد.

ماموستا خالدی در پایان سخنان خود اظهار کرد: یکی از خواسته های اصلی مردم کردستان امنیت پایدار است و هر زمان و هرکجا که لازم بدانند آماده دفاع از این نظام و کشور هستند و اجازه هیچ تحرکی به عوامل ضدانقلاب و خودفروخته را نداده و نخواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha