شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: تبلیغ یکی از ارکان کاری روحانیون و طلاب است، امروز تبلیغ مسایل دینی بر عهده روحانیون و طلاب می باشد، این وظیفه ای حساس و کلیدی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی، امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار اظهار داشت: در دنیای کنونی تبلیغات حرف اول را در زندگی بشریت می زند، لذا توجه به تبلیغات می تواند راهگشای بسیاری از کارهای ما و حتی تاثیرگذاری بر مخاطب باشد.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: لذا تبلیغ یکی از ارکان کاری روحانیون و طلاب است، امروز تبلیغ مسایل دینی بر عهده روحانیون و طلاب می باشد که این وظیفه ای حساس و کلیدی است.

این استاد حوزه علمیه عنوان کرد: وقتی که سخن از تبلیغ دینی به میان می آید باید بسیار هوشیار و با تامل کار کنیم، زیرا خدایی ناکرده لغزش در تبلیغ دین عواقب بسیار ناخوشایندی برای جامعه دارد.

حجت الاسلام هدایتی در ادامه سخنان خود عنوان داشت: بنابرین روحانیونی که وظیفه تبلیغ را برعهده دارند باید هم مطالعات گسترده ای داشته باشند و هم اینکه از صبر و بردباری زیادی برخوردار باشند، چون امکان دارد در مواردی با برخی از افراد مغرض و دین گریز روبرو شوند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: با وجود اینکه کار تبلیغ سختی هایی دارد، ولی در کنار آن شیرینی هایی دارد، اول اینکه شما دین خدا را در جامعه تبیین نموده اید که این کم کاری نیست و دوم اینکه با افکار و آرا متنوع جامعه از دین آشنا می شوید.

حجت الاسلام هدایتی تاکید کرد: به شما طلاب پیشنهاد می کنیم که مطالعات خود را بسیار عمیق تر و گسترده تر نمایید و از لحظه لحظه فرصت ها به بهترین نحو ممکن استفاده ببرید و اجازه ندهید که برخی از مشغولیات زندگی فرصت علم آموزی را از شما بگیرد.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: بی شک کاری که شما در جامعه اسلامی به عنوان مبلغ انجام می دهد در پیشگاه خداوند متعال بی اجر و پاداش نخواهد بود، لذا باید مشقت ها و سختی های این کار را به جان بخرید.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان سخنان خود گفت: خوشبختانه مردم منطقه در بحث تبلیغ مسایل دینی استقبال خوبی داشته و دارند و همین امر باعث تقویت روحیه مبلغین می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha