سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: کسانی که سهوا و یا تعمدا اختلافات شیعه و سنی را پررنگ می کنند نه مسلمانند و نه رسول خدا و نه قرآن را می شناسند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کردستان، جمعی از روحانیون و طلاب اهل سنت کردستان بعدازظهر امروز به عیادت ماموستا مصطفی شیرزادی؛ امام جمعه شهرستان مریوان رفتند.

در این دیدار، امام جمعه شهرستان مریوان اظهار داشت: این روزها به شدت دشمنان علیه کشور توطئه چینی می کنند، لذا وظیفه داریم که در دفاع از این نظام همه نقش فعال داشته باشیم.

ماموستا شیرزادی با تقدیر از حضور مردم کردستان در راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور، گفت: مردم کردستان مردمی بی ادعا هستند و همیشه در عرصه ملی حضور خویش را نشان دادند که دیروز نمونه ای از این حضور بود.

این عالم اهل سنت عنوان کرد: در حوادث هفته گذشته دشمنان به صورت هماهنگی به دنبال ایجاد ناامنی و آماده سازی بستر قتل و کشتار در کشور بودند که به فضل الهی توطئه آنان نقش بر آب شد.

امام جمعه شهرستان مریوان به تشریح و معرفی دشمنان اشاره کرد و عنوان کرد: دشمنان این نظام را باید در سه دسته تقسیم کرد؛ گروه اول سلطنت طلبان اند که حمایت های زیادی از اغتشاشگران داشتند.

وی ادامه داد: گروه دوم مجاهدین خلق هستند که در افکار ملت ایران چهره ای سیاه و زشتی از خود نشان داده اند زیرا در زمان حیات شان بیش از 26 هزار ایرانی را به شهادت رسانده اند و نیز در طول جنگ نیز نقش ستون پنجم صدام را بازی می کردند.

ماموستا شیرزادی افزود: گروه سوم از این دشمنان؛ آمریکایی ها، آل سعود، امارات، رژیم صهیونیستی و سرویس های جاسوسی بیگانه قرار دارند.

امام جمعه شهرستان مریوان ادامه داد: این گروه ها همه منتظر چنین روزی بودند که داخل ایران ایجاد ناامنی کنند، ولی بصیرت و هوشیاری ملت و از طرف دیگری بیداری دستگاه های امنیتی و نظامی باعث گردید دشمنان در رسیدن به نیات شیطانی خود ناکام بمانند.

این عالم اهل سنت در ادامه به مسئله تفرقه در بین امت اسلام اشاره کرد و بیان داشت: در همین کردستان شاهدیم که افرادی و گروه هایی هستند که به دنبال کاشتن بذر نفاق و فتنه در میان اهل سنت و اهل تشیع هستند، لذا باید مواظب باشیم که این تفکرات ضدانسانی و ضددینی در جامعه منتشر نشود.

امام جمعه شهرستان مریوان در پایان سخنان خود گفت: بنابراین باید گفت کسانی که سهوا و یا تعمدا اختلافات شیعه و سنی را پررنگ می کنند نه مسلمانانند و نه رسول خدا و نه قرآن را می شناسند.

گفتنی است که ماموستا مصطفی شیرزادی؛ امام جمعه شهرستان مریوان چندی پیش دچار حادثه گردید و مدتی را در بیمارستان بستری بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha