جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بایسته های تربیتی

حوزه/ کارگاه یکروزه بایسته های تربیتی با شرکت بیش از ۸۰ نفر از اساتید حوزه و دانشگاه لرستان در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد برگزار شد.

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با بیان اینکه هدف از برگزاری این کارگاه تعمیق آموزه های تربیتی تهذیبی در بین طلاب و دانشجویان است، افزود: در این کارگاه یک روزه اساتید حوزه و دانشگاه شاخصه ها و اصول آموزش قرآنی را برای پیشبرد امورات تربیتی نسل جوان فرا می گیرند.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی با بیان اینکه اساتید باید در تعلیم و تربیت طلاب و دانشجویان به اصول تهذیبی توجه ویژه ای داشته باشند، خاطر نشان کرد: مدرسان حوزه و دانشگاه رسالت مهم تربیت فرزندان ایران اسلامی را بر عهده دارند و باید این رسالت را با اخلاص و سعه صدر انجام دهند .

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه اساتید باید از همه نظر برای طلاب و دانشجویان الگو باشند، یادآور شد: اساتید باید با تمام توان در ارائه آموزه های قرآنی و تهذیبی به طلاب و دانشجویان همت جهادی داشته باشند .

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: اساتید باید با اصول مهندسین فرهنگی اندیشه های دینی و تهذیبی را در بین طلاب و دانشجویان توسعه و تعمیق دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha