جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز هر ایرانی که دل در گرو وطن دارد بسیجی است، تصریح کرد: بسیج امروز یک تفکر است و در اذهان آحاد ملت با بصیرت ایران اسلامی نهادینه شده است.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با گرامیداشت هفته بسیج، از بسیج به عنوان مظهر عظمت ملت ایران اسلامی یاد کرد و گفت: این نیروی مقام و مردمی، کارآمد برای همه میدان ها، رکن اساسی اقتدار نظام اسلامی، بهترین مدافعان اسلام ناب (ص) و اصلی ترین مؤلفه ایستادگی در برابر نفوذ دشمن هستند.

وی، اخلاص در عمل، خدا محوری، مجاهدت با ایمان و عمل و بصیرت، حفظ اندیشه ارزشی شهادت طلبی، اراده پولادین و پیشرو بودن در میدان های سخت را از شاخصه های مهم بسیجیان دانست و افزود: این نیروی مردمی و انقلابی در طول چهار دهه اخیر همواره در سخت ترین و حساس ترین مراحل، پشتیبان انقلاب، نظام اسلامی و مردم بوده است.

حجت الاسلام طبرسی، عدم سیاست زدگی، پاسداری از حق، تدین و تعبد، مجاهدت در راه خدا، بصیرت و ولایت مداری را از مهم ترین مطالبات مقام معظم رهبری از بسیجیان دانست و گفت: بسیج در امور بهترین الگو برای رشد و تعالی جامعه اسلامی در ابعاد مختلف است.

وی با تأکید براین که اخلاص، شجاعت، ایثار، شهادت طلبی و بصیرت به عنوان تفکر و روحیه بسیجی باید بیش از پیش در جامعه امروز نهادینه و گسترش یابد، افزود: فرهنگ و تفکر بسیج کلید حل بسیاری از مشکلات جامعه و حرکت در مسیر رشد و تعالی همه جانبه است.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز هر ایرانی که دل در گرو وطن دارد بسیجی است، تصریح کرد: بسیج امروز یک تفکر است و در اذهان آحاد ملت با بصیرت ایران اسلامی نهادینه شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران، یکی از تلاش های دشمن در طی سال های اخیر را تخریب چهره نهادهای انقلابی در کشورمان دانست و افزود: در همین راستا با تبلیغات دروغین و غیر واقعی در این سال ها تلاش کردند تا جایگاه بسیج را نزد مردم تضعیف کنند.

حجت الاسلام طبرسی با بیان این که بسیج از ابتدای آغاز به کار خود تا به امروز همواره حافظ انقلاب و نظام اسلامی و همراه ملت در همه صحنه ها بوده است، بیان داشت: هیچ رویداد و یا صحنه ای در این چهل سال نبوده که بسیج در آن حضور کمرنگ داشته باشد.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که بسیج مجموعه ای ازمتن مردم است و هیچ گاه خود را جدای از ملت ندانسته، افزود: عزت و اقتدار نیروی مقام و همیشه در صحنه بسیج به حضور و پشتیبانی مردم است.

وی با بیان این که بسیج با اخلاص و بصیرت خود در همه عرصه ها و صحنه های انقلاب پیشگام است، ادامه داد: نهادینه شدن و گسترش تفکر بسیج در همه مدیران و مسؤولان، شتاب پیشرفت و توسعه کشور را بیشتر خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha