جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نابرده رنج

حوزه/ مجموعه تلویزیونی «نابرده رنج» با حضور کامبیز دیرباز و سام درخشانی در آی‌فیلم دوبله انگلیسی شده و پخش آن از امشب آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه مجموعه تلویزیونی «نابرده رنج» در جدول پخش آی‌فیلم انگلیسی قرار گرفته است و مخاطبان انگلیسی‌زبان این شبکه می‌توانند هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به ‌وقت تهران به تماشای این مجموعه بنشینند.

«نابرده رنج» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و محصول سال ۱۳۹۰، به دهه ۶۰ و زمان جنگ ایران و عراق بازمی‌گردد و در مورد جوانی به نام اسد است که به علت قاچاق کالا به زندان افتاده و در همین حین پدرش فوت می‌کند. پس از مرگ وی دفتر خاطرات پدر به اسد می‌رسد. اسد با خواندن این دفترچه متوجه می‌شود که در روستایی با نام سلمت آباد در نزدیکی شهر پاوه، گنجی خانوادگی پنهان است و به همین سبب از زندان فرار می‌کند تا به کمک دوستش عماد با پیدا کردن گنج کمکی به خانواده خود بکند...

بازیگرانی همچون کامبیز دیرباز، سام درخشانی، میلاد کی مرام، سیاوش طهمورث، ثریا قاسمی، مینا جعفرزاده، سحر دولتشاهی، شیلان رحمانی، سیما مطلبی، شهرام عبدلی، حسین مهری، صدرالدین حجازی، علی اوسیوند، رزاق رادان، علیرضاصالحی و محمودرضایی در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

اولین قسمت از این مجموعه تلویزیونی امروز دوشنبه ۴ آذر ساعت ۱۸ به‌وقت GMT روی آنتن می‌رود.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha