دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فارس

حوزه/ هیئت رسانه‌ای حوزه علمیه قم به سرپرستی مدیرکل ارسانه و اطلاع‌رسانی حوزه های علمیه با حضور در خبرگزاری فارس، از بخش های مختلف این رسانه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، هیئت رسانه‌ای حوزه علمیه قم به سرپرستی حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، مدیرکل اطلاع رسانه و اطلاع‌رسانی حوزه های علمیه با حضور در خبرگزاری فارس، از بخش های مختلف این رسانه بازدید کرد.

این هیئت همچنین در جلسه ای با قائم مقام و برخی از مدیران و دبیران گروه‌های خبری خبرگزاری فارس به بررسی راه‌های توسعه همکاری‌ها پرداختند.

آقای عباس توانگر، قائم مقام خبرگزاری فارس در این جلسه با اشاره به ضروت توسعه تعاملات رسانه‌ای بین خبرگزاری فارس و خبرگزاری رسمی حوزه، آن را زمینه‌ساز تقویت جبهه فرهنگی و رسانه‌ای انقلاب دانست.

حجت الاسلام والمسلمین برته، قائم مقام مرکز ارتباطات و بین الملل و مدیرکل رسانه و اطلاع رسانی حوزه‌های علمیه نیز در این جلسه با تشریح الزامات حضور اثرگذار در فضای رسانه ای داخلی و بین المللی، آمادگی رسانه رسمی حوزه را برای توسعه همکاری ها با خبرگزاری فارس اعلام کرد.

محمدرضا برته همچنین به برخی سوالات خبرنگار خبرگزاری فارس درباره مناسبات حوزه‌های علمیه و نقش‌آفرینی حوزه در تحولات اجتماعی پاسخ داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیدیاسر تقوی IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    2 1
    اتفاق بسیار مبارکی است. اما کاش گلایه ما از خبرگزاری‌های انقلابی همچون فارس منتقل شده باشد که «چرا علیرغم انتظار بالای مردم از حوزه و روحانیت، انعکاس اخبار و مواضع و دست‌آوردهای حوزه علمیه و علمای دین سهم ناچیزی در این خبرگزاری‌ها دارند و توسط این عزیزان در فضای مجازی ضریب پیدا نمی‌کند؟»
    • زهرا IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      1 0
      درود بر شما. امیدواریم که مطرح کرده باشند
  • طلبه نیوز IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    2 1
    هیأت رسانه ای حوزه علمیه قم همین سه نفرن؟
    • زهرا IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      1 1
      شما سه نفر رو از کجا تشخیص دادین؟ چون در متن اشاره ای به تعداد نفرات نشده و در عکس هم تعداد شش هفت نفر است و هیچ نقطه تمایز بین هیئت حوزه و همکاران فارس وجود ندارد!!
  • طلبه نیوز IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    2 1
    هیأت رسانه ای حوزه علمیه قم همین سه نفرن؟
  • محسن حبیبی DE ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
    2 0
    خیلی خوبه. البته این کارها باید از سالها قبل شروع میشد اما به قول معروف ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است. همچنین توصیه میکنم به فارس اکتفا نکنید. سراغ خبرگزاری های اصلاح طلب هم برید. سراغ همه برید. حوزه باید با همه اینها تعامل داشته باشه
    • زهرا IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
      2 0
      کاملا موافقم
  • محمدعلی رنج کشیده IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    2 0
    سلام علیکم ارتباط با رسانه های روز و برتر دنیا جهت نشر معارف دینی از الزامات عصر امروز است و این حرکت رسانه حوزه را تقدیر می نمایم و امیداست در همه عرصه ها و خبرگزاری ها بیش از پیش معارف ناب اسلام منتشر گردد.
  • محمدرضا هدایتی IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    1 2
    حالا چرا فارس؟
  • بینام باشد بهتر است IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    2 1
    به عنوان یک طلبه و یک فعال رسانه‌ای که چند سالی هم قم بودم از این اقدام خوشحال شدم اما خواهش میکنم به این یک جلسه و به خبرگزاری فارس اکتفا نکنید. با محدودیتهای شما هم کم و بیش آشنا هستم اما لطفا با روحیه جهادی و بدون طعنه هایی که ممکن است بشنوید یا امر و نهی هایی که ممکن است دلسردتان کند، بی توقف به این روند ادامه دهید تا بلکه خبرگزاریها و روزنامه های کشور جامعه روحانیت را همانطوری که هست ببینند و منعکس کنند نه آنگونه که برخی رجال سیاسی و دولتمردان و یا برخی فیلمهای مضحک سینمایی و تلویزیونی به نمایش گذاشته اند. دست مریزاد و خدا قوت
  • خزایی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    1 1
    سلام انعکاس اخبار و رویدادها و پیشرفتهای حوزوی در 40 سال بعد از انقلاب اسلامی در خبرگزاری های ارزشمدار مانند « فارس »، قدمی در جهت اجرای منویات رهبری فرزانه در بیانیه گام دوم انقلاب می باشد.
  • جلیلی IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    1 1
    به نظر من باید با همه خبرگزاری ها تعامل داشت و آمدو رفت صورت بگیرد که به یقین برکاتی در پی خواهد داشت. و زمینه اقبال مردم و آشنایی هرچه بیشتر آنان را بدنبال خواهد داشت.
  • محمدرضا خواجوی( حوزه نیوز کرمانشاه) IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    1 1
    بنام الله این دیدار را به فال نیک می گیریم و سرآغازی باشد برای مراودات بیشتر و نزدیکی رزمندگان جبهه خبر در خانواده انقلاب اسلامی، متاسفانه در استانها نیز ارتباطی بین خبرگزاری های جبهه انقلاب وجود ندارد که همین عدم آشنایی و ارتباط رسانه ای خساراتی را به کار خبر رسانی و فعالیت خبری داشته و دارد. چه خوب است که افسران جنگ نرم که خبرگزاری های ارزشمدار و انقلابی متولی آن هستند با تشکیل انجمی یا گروهی هر هفته کنار هم نشسته و با تبادل نظر و رفع نقایص کار خبر،خبررسانی، و منویات امامین انقلاب قدم بردارند. و با ارائه پیشنهادات سازنده در مسیر پیشرفت اهداف متعالی اسلام عزیز و انقلابی اسلامی کار منسجم تری را به مردم انقلابی ارائه دهند. دوستان در خبرگزاری رسمی حوزه های علمیه شایسته است این نقیصه را برطرف نمایند.انشاءالله
  • روحانیت IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
    0 0
    هیئت رسانه ای مرکز مدیریت حوزه درست هست.