جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وحید هدایتی

حوزه/ معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: ولایتمداری و وطن پرستی دو خصیصه ملت ایران است و همین ویژگی ها باعث اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی در برابر دشمنان منطقه و جهانی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی صبح امروز در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عح) شهرستان بیجار ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: مردم ایران در طول انقلاب اسلامی همواره نشان داده اند که پشتیبان نظام و ولایت فقیه می باشند.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: ولایتمداری و وطن پرستی دو خصیصه ملت ایران است و همین ویژگی ها باعث اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی در برابر دشمنان منطقه و جهانی شده است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به راهپیمایی های گسترده ملت ایران در حمایت از اقتدار و امنیت کشور، عنوان کرد: دشمنان در دهه های اخیر به صورت برنامه ریزی شده است، دست به فتنه گری هایی در داخل کشور به امید ایجاد ناامنی زده اند که هر بار حضور خودجوش ملت ایران در صحنه، این توطئه ها را یکی یکی خاموش کرده است و اجازه عرض اندام به عوامل ضدانقلاب و برانداز را نداده اند.

حجت الاسلام هدایتی تاکید کرد: ملت ایران ملی نجیب هستند، لذا مسئولان باید ارتقا سطح معیشتی این مردم را همیشه در اولویت خویش قرار دهند و وعده هایی ندهند که از عهده آن برنیاید و در این میان عده ای سواستفاده گر عامل این بدقولی ها را به گردن انقلاب می اندازند که این جفایی بزرگ در حق این نظام می باشد.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: مردم کردستان و دیگر شهرستانهای آن هم در روزهای گذشته با خروش خود در خیابانها و میدان های اصلی ولایتمداری و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند و از عوامل ضدانقلاب و برانداز اعلام برائت کردند.

این استاد حوزه علمیه بیان داشت: بی شک فتنه هایی دیگر را در پیش داریم که این فتنه ها بی گمان پیچیده تر و با برنامه تر از سوی دشمنان می باشد، لذا امت اسلامی ایران همانطوری که در فتنه اخیر بصیرت و بینش سیاسی و دینی خود را به جهانیان نشان دادند باید برای فتنه های دیگری که توسط دشمنان قسم خورده این انقلاب کلید می خورد کاملا آماده باشند.

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد دو دستگی در داخل کشور است، بیان داشت: دشمنان این نظام را می توان در سه دسته تقسیم بندی کرد.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران هدایت بیجار به این دسته بندی ها اشاره کرد و گفت: دسته اول دشمنان؛ عوامل سلطنت طلب می باشند که در سالهای اخیر تحرکات زیادی علیه نظام جمهوری اسلامی داشته اند.

وی افزود: دسته دوم دشمنان این انقلاب، عوامل ضدانقلاب می باشند که از کوچکترین فرصت برای نفوذ در بین مردم استفاده می برند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: و دسته سوم این دشمنان؛ آمریکا، آل سعود، امارات، رژیم صهیونیستی و سرویس ها جاسوسی بیگانه می باشند.

حجت الاسلام هدایتی در پایان سخنان خود گفت: لذا همه شما طلاب باید بدانید که دشمنان این نظام کم نیستند و در اتاق های فکر خود برنامه های بسیاری برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی کرده اند، لذا باید ملت را نسبت به این توطئه های دشمنان بیدار و هوشیار سازیم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
    0 0
    مسئولان کاملا قدرشناس هستند وبا اشراف به سادگی مردم هست که 40 سال حکومت کردند .