شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار با خانواده شهدای کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان و فرمانده سپاه بیت القمدس، همزمان با هفته بسیج،با خانواده شهید غمیان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان و همچنین سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس، به مناسبت هفته بسیج، با خانواده شهید غمیان و نیز سید صباح صمدی جانباز ۷۰ درصد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدارها، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: خداوند تنها خواص را برای شهادت و ایثار در راه خود انتخاب می‌کند و این سعادت نصیب هرکسی نمی‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی ادامه داد: کسانی که در راه خدا جان خود را فدا می‌کنند و یا اینکه جانبازان می‌شوند در نزد پروردگار چنین جایگاهی دارند اطرافیان آنان نیز مورد آمرزش خداوند متعال قرار می‌گیرند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس شورای خبرگان رهبری تأکید کرد: جایگاه شهدا و جانبازان و آزادگان در کشور ما بسیار بالاست، لذا باید قدردان این قشر بزرگ و ایثارگر کشور باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: شهیدان منتخب خداوند متعال هستند و این که پایان زندگی هر انسانی چگونه رقم بخورد بسیار مهم است.

در ادامه این دیدار، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: اقتداری که اکنون جمهوری اسلامی از آن برخوردار است، ثمره خون شهدا و ایثارگری جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌باشد، لذا هرگز اجازه نمی‌دهیم که کسی خون شهدا و حقوق و جایگاه ایثارگران و جانبازان را زیر سؤال ببرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha