پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ یادواره شهدای روحانی در مدرسه علمیه نرجس بیرجند

حوزه/ حجت‌الاسلام رضایی گفت: به همت مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه مراسم گرامیداشت شهدای روحانی این شهرستان برگزار می شود.

حجت‌الاسلام سید توفیق رضایی، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس و حتی بعد از آن روحانیون زیادی در کشور به دست عوامل دشمن و ضدانقلاب به شهادت رسیده‌اند.

وی افزود: باید برای زنده نگه‌داشتن یاد و نام این عزیزان که در راه وطن جان خود را فدا کرده‌اند با برگزاری برنامه‌ها و یادواره‌هایی زنده نگه داریم.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود گفت: إن‌شاءالله غروب یکشنبه هفته آینده برابر با ۱۰ آذرماه جاری، از سوی مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه مراسم گرامیداشت شهدای روحانی این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی در ادامه عنوان کرد: این برنامه با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان برگزار می‌گردد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه ادامه داد: همچنین در این مراسم، سردار و جانباز هشت سال دفاع مقدس، حاج محمد طالبی به‌عنوان راوی دوران هشت سال دفاع مقدس حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام رضایی بیان کرد: مراسم مداحی این برنامه را حاج علی‌اصغر دریایی از مداحان اهل‌بیت(ع) برعهده خواهند داشت.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه، گفت: این برنامه در روز یاد شده در حسینیه مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزار می‌گردد و حضور در این مراسم روحانی و معنوی برای عموم مردم مقدور است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha