شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کنگره شهدای شهرستان کنگاور و یادواره شهید حاج نوروز عظیمی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: شهدای گرانقدر نظام، سند انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در کرمانشاه، آیت الله علما در کنگره شهدای شهرستان کنگاور و یادواره شهید حاج نوروز عظیمی، که با حضور امام جمعه، مسؤولین و اقشار مختلف مردم شهرستان کنگاور برگزار شد، گفت: شهدای گرانقدر انقلاب، سند افتخار و بالندگی همه ما هستند و هویت انقلاب مرهون جانفشانی آن عزیزان می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت کلام ارزشمند مقام معظم رهبری که فرمودند: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: باید در هر جلسه و محفلی یاد و نام شهدا و شرح جانفشانی آن ها مطرح شود، زیرا فقط خداوند می تواند پاداش عظمت شهدای ما را پرداخت نماید.

وی تاکید کرد: شهید نوروز عظیمی قریب چهل سال در بستر بودند و در این مدت تنها زبانی که داشتند، زبان شکر بوده، البته این موضوع و این عظمت را هر کسی نمی فهمد، استکبار جهانی و آمریکا ی جنایت کار نمی توانند این اخلاص و ایثار را درک کنند.

آیت الله علما با اشاره سابقه درخشان تدین و تمدن شهرستان کنگاور تصریح کرد: در این شهر بزرگانی همچون مرحوم آقا بزرگ(ره)، حضور داشته اند که زیارت عاشورای او زیر آسمان زبانزد است و طبیعی است که امثال شهید نوروز عظیمی از دست پروردگان آن عالم ربانی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: شهدای گرانقدر نظام، سند انقلاب اسلامی هستند.

گفتنی است قبل از سخنان آیت الله علما امام جمعه شهرستان کنگاور گزارشی از وضعیت شهر را به اطلاع رساند.

لازم بذکر است که شهرستان دارالمومنین کنگاور در دفاع مقدس، جهت حفظ و حراست از ایران اسلامی ۴۲۰ شهید گرانقدر را تقدیم نظام اسلامی نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha