شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

حوزه/ دومین یادواره 24 شهید روحانی و طلبه منطقه رفسنجان و انار با پیام مدیر حوزه های علمیه و با حضور حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دومین یادواره 24شهید والامقام روحانی وطلبه منطقه رفسنجان وانار باسخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین آقاتهرانی در موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم پس از نماز مغرب و عشای پنجشنبه برگزار شد، علاوه بر سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی، محفل روایتگری حجت‌الاسلام نادم و مداحی کربلایی محمدجواد احمدی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم نیز حجت الاسلام حسین ملانوری نماینده طلاب رفسنجان و انار با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: این مجلس مزین است به نام شهدای روحانی و طلبه شهرستان های رفسنجان و انار،  گل پرپری که افتخار حوزه و روحانیت ودین شدند.

نماینده طلاب رفسنجان و انار افزود: بیش از  500 طلبه از این دو شهر در سراسر کشور در حال تحصیل و تعلیم و خدمت هستند و در راه شهدای روحانی گام برمی دارند.

وی گفت: شهدای ما بر اساس آنچه از خداوند و پیامبر از قرآن و سنت دریافت کردند معارف دین را برای مردم بیان کردند؛ همه طلاب و فضلای شهرستان رفسنجان و انار، سربازان امام عصر(عج) و پاسبان شریعت ناب محمدی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha