یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کمک های اهدایی مسجد لانکشایر، به دانشجویان آسیب دیده در آتش سوزی

حوزه/ کودکان مسجد نورالاسلام در لانکشایر با همکاری بزرگترها، اقدام به آماده سازی بسته های کمکی برای دانشجویانی کردند که در اثر آتش سوزی های اخیر خساراتی متحمل شده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thisislancashire، اعضای مسجد نورالاسلام با همکاری کودکان در لانکشایر بریتانیا، اقدام به آماده سازی بسته های کمکی برای دانشجویانی کردند که در اثر آتش سوزی خسارت دیدند.

 این جوانان معمولا کمک های شان را به بخش هایی مانند خانه های پناهگاه در اطراف شهر ارائه می دهند اما این ماه تصمیم گرفتند به دانشجویان دانشگاه بولتون که در اثر آتش سوزی خوابگاهی خسارت دیدند، کمک رسانی کنند.

عثمان گزرا ، که در مسجد کار می کند ، گفت: بچه های مسجد در جمع آوری اقلام  تلاش زیادی کردند.  ما با مدیریت اتحادیه دانشجویان ملاقات کردیم و واقعاً قدردانی شد. آنها انتظار نداشتند که ما چنین کاری انجام دهیم.

وی گفت: این افراد از شوک و از دست دادن رنج می کشیدند ، بنابراین ما گفتیم که از هر کاری از دست مان بربیاید انجام می دهیم و در صورت نیاز نیز در آینده کمک خواهیم کرد.  ما به این شهر به چشم خانواده خودمان نگاه می کنیم.

گفتنی است بسته های اهدایی شامل مواد ضروری دانشجویان از جمله وعده های غذایی و میان وعده تا مواد تمیز کننده بود. در کل 27 بسته حاوی نامه ای از سوی مسجد فرستاده شدند و برخی از دلایل اهدایی بر روی بسته ها نوشته شده بودند.

این هدایا به عنوان بخشی از مراسم سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) آماده شده بودند که در نامه مذکور به آن اشاره شده بود.

در این نامه آمده است:  بین ما توافق شد که بهبهترین شکل جشن میلاد نبی اکرم (ص) را برگزار کنیم تا بتوانیم شخصیت پیامبر را به مردم نشان دهیم. امیدوارم این کمک صمیمانه را بپذیرید و آغازی برای پیوند و دوستی  شود.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha