جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سسید مهدی قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با انتقاد از طولانی شدن اقدامات و اجرای تصمیمات و مصوبات حوزه‌های علمیه در قم گفت: انتظار ما از مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران در قم، تسریع در رسیدگی و اجرایی کردن مصوبات در حوزه های مختلف است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز جمعه در دیدار حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا مدیرکل ارتباطات و همکاری حوزه علمیه خواهران کشور با ابراز رضایت از وضع مطلوب مدارس علوم دینی واحد خواهران در آذربایجان غربی گفت: انتظار داریم مسئولان حوزه های علمیه خواهران در پیگیری مسائل و مشکلات جدی باشند.

وی به ضرورت برگزاری همایش های استانی در حوزه های خواهران تأکید کرد و ادامه داد: برگزاری چنین همایش هایی با رویکرد علمی و تذهیبی در کنار تعامل سازنده می تواند در جهت انگیزه بخشی و هدفمندی طلاب، اساتید و مدیران مجموعه های خواهران مؤثر باشد.

وی بیان کرد: حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و امیدواریم با برنامه ریزی دقیق تر و استفاده بهینه از فارغ التحصیلان در مدارس دخترانه و مساجد شاهد ارتباط وثیق طلبه های خواهر در سطح استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اعلام آمادگی برای حضور در مدارس علمیه خواهران در شهرستان ها برای رفع برخی مشکلات موجود ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی و پیگیری های مسئولان و مدیران حوزه های علمیه خواهران، مشکلات جزئی موجود حل و اعتبارات لازم تخصیص یابد.

حجت الاسلام والسلمین قریشی با انتقاد از طولانی شدن اقدامات و اجرای تصمیمات و مصوبات حوزه های علمیه در قم گفت: انتظار ما از مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران در قم، تسریع در رسیدگی و اجرایی کردن  مصوبات در حوزه های مختلف است و طولانی شدن روند تخصیص اعتبارات و صدور برخی مجوزها باعث تحمیل هزینه های اضافی و عقب ماندگی از برخی اقدامات زیرساختی در استان می شود.

حجت الاسلام اسماعیل نیا برای بررسی وضعیت حوزه های علمیه خواهران به ارومیه سفر  کرده است.

در حال حاضر ۱۲ حوزه علمیه خواهران در ۹ شهرستان آذربایجان غربی فعال است که از این تعداد چهار واحد در ارومیه فعالیت می کند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha