چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ بازدید مسئولان سمنان از کارگاه آموزشی مقدماتی مهارت رسانه ای

حوزه/ حجت الاسلام تدینی گفت: ما در دفاع مقدس هستیم و در حمله نیستم و نباید صبر کرد و منتظر تهاجم دشمن شد و پیش از باید کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی، در حاشیه بازدید از کارگاه آموزشی مقدماتی مهارت رسانه ای خبرگزاری حوزه در سمنان، اظهار داشت: رسالت ما پیام رسانی است و غفلت از تبلیغ اصل دین با ابزار های موجود سبب پدیدآورنده داعش شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «اگر رهبر نبودم مسئول فضای مجازی کشور میشدم»، تصریح کرد: دشمن در شبهه افکنی های در فضای مجازی دست از تلاش بر نمی دارد و ما نیز در دفاع مقدس هستیم و در حمله نیستم اما نباید صبر کرد و منتظر تهاجم دشمن شد و پیش از باید کار کرد.

وی با بیان اینکه رسالت رسانه رسالت سنگینی است، افزود: باید قوی تر در عرصه رسانه گام برداشت و عرصه رسانه مخاطب بیشتری را با خود به دنبال دارد و این خلأ کاملا در حوزه حس میشد که عنصر رسانه نیست و بین ما و نسل جدید فاصله ای ایجاد شده که خوشبختانه این مسئله حل شده است.

حجت الاسلام تدینی با بیان اینکه الان در روستاها حتی سیستم های کامیپوتر و لپ تاپ و امکانات روز برقرار است، خاطرنشان کرد: دوستان طلبه باید با توجه به توانایی های خود در عرصه دینی با ابراز روز هم آشنا شوند و اینکه در روایتی اهل بیت(ع) فرمودند که «اگر مردم با محاسن کلام ما آشنا شوند جذب می‌شوند» باید محاسن کلام اهل بیت(ع) در فضای مجازی و رسانه می بایست بسط و نشر پیدا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha