جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 حجت الاسلام بهجت پور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور گفت: بر اساس مصوبه شورای معین شورای انقلاب فرهنگی ۱۰ درصد استخدام آموزش و پرورش می تواند از میان طلبه‌ها باشد، اما اجرای این مصوبه منوط به تاییدیه آن در شورای انقلاب فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت‌پور، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های در حال انجام ۱۰ درصد سهمیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش به داوطلبان طلبه اختصاص می‌یابد که می‌توانند در هشت رشته کمک کننده آموزش و پرورش باشند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای معین شورای انقلاب فرهنگی ۱۰ درصد استخدام آموزش و پرورش می تواند از میان طلبه‌ها باشد، اما اجرای این مصوبه منوط به تاییدیه آن در شورای انقلاب فرهنگی است.

وی با بیان اینکه جذب طلبه‌ها به عنوان معلم در آموزش و پرورش با تصویب در شورای انقلاب فرهنگی در آینده‌ای نزدیک اجرا می‌شود، افزود: طلبه‌های کشور، در صورت تصویب شورای انقلاب فرهنگی، در هشت درس مانند قرآن، تعلیمات دینی و عربی به عنوان معلم به کمک آموزش و پرورش می‌آیند.

حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور با بیان اینکه با افزایش کمّی تعداد مدرسه‌های حوزه‌های علمیه، اکنون سیاست ارتقای کیفی در این مدرسه‌ها دنبال می‌شود و در زمان حاضر ۱۶ رشته در سطح سه و چهار رشته در سطح چهار برای آموزش طلبه‌ها ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: اکنون ۶۰ مدرسه حوزه علمیه خواهران خدمات آموزشی در سطح سه و چهار ارائه می‌دهند، اما باید بر تعداد این مدرسه‌ها افزوده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ح IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    0 2
    چرا سهمیه
  • رضا IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    0 0
    اموزش وپرورش
  • بهنام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    0 0
    در هر مدرسه باید یک طلبه فاضل و خوش اخلاق باشد اونوقت شاید وضع مدارس بهتر از الان شود
  • علی IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
    0 0
    مدارس از لحاظ فرهنگی بسیار بد است و خیلی از خانواده ها می ترسند بچه هاشون را به مدرسه بفرستند به داد مدارس برسید
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
    0 0
    رقابت علمی و سهمیه ... یاللعجب !!!! بگذارید هر کسی لیاقت داره به شغل معلمی دست پیدا کند