شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین احمد غلامعلی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث

حوزه/ فارغ التحصبلان دانشگاه قرآن و حدیث تا کنون بیش از 2500 پایان نامه و رساله در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به جامعه ارائه کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد غلامعلی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه قم با موضوع تشریح برنامه های بیستمین سالگرد تاسیس دانشگاه قرآن و حدیث، با بیان اینکه بیش از 3هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند گفت: تاکنون 5هزار و پانصد نفر نیز از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند و  سه هزار نفر نیز در دوره های حضوری و مجازی شهرهای قم، تهران، اصفهان و مشهد در حال تحصیل هستند.

وی  تدوین منابع درسی و درسنامه های آموزشی برای مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث را از دیگر فعالیت های دانشگاه قرآن و حدیث برشمرد و افزود: تولید هزاران ساعت دروس الکترونیک با بهره مندی از استادان مجرب و صاحب نام در حوزه های مختلف مباحث قرآن ، حدیث ، کلام، روانشناسی و رشته های مرتبط صورت گرفته است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث  تدوین مقاله های و رساله های دکتری در حوزه مباحث حدیثی را از دیگر برکات این دانشگاه عنوان کرد و گفت: دانشگاه قرآن و حدیث، هزاران نفر دانشجو در دوره های حضوری و مجازی در مقاطع مختلف اعم از طلاب و دانشجویان غیر طلبه آموزش داده است.

وی ادامه داد: فارغ التحصبلان این دانشگاه تا کنون بیش از 2500 پایان نامه و رساله در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به جامعه ارائه کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی در پایان گفت:  توسعه و عمومی سازی علوم و معارف حدیث با برگزاری بیش از70 دوره آموزش های کوتاه مدت در موضوعات مختف حدیث و نهج البلاغه که با استقبال مخاطبین مواجه شده از کارهای صورت گرفته توسط دانشگاه قرآن و حدیث است که طی آن بیش از 10 هزار نفر با فعالیت های حدیثی آشنا شده اند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha