پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ور بانوان طلبه در تجمع بزرگ حوزویان در فیضیه

حوزه/ مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فرهنگی هنری استان قم از ایجاد شبکه خواهران فهما در کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور خبر داد.

به گزارش   خبرگزاری حوزه  حجت الاسلام والمسلمین  سعید روحانی  در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به تشکیل شبکه خواهران فهماگفت: این شبکه با هدف جذب حداکثری نوجوانان به مسجد برنامه ریزی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فرهنگی هنری استان قم افزود: این شبکه با مرکزیت قم در کانون های مساجد سراسر کشور طراحی شده است.

وی ادامه داد:قرار است نمایندگان خواهر ستادهای کانون های مساجد سراسر کشور در قم گردهم آمده و طی دو روز آموزش های محتوایی و اجرایی را فرا می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ادامه داد: در فاز اول این طرح قرار است 40 هفته در طول سال حلقه های نوجوانان در مقطع سنی 10 تا 12 سال تشکیل شود.

وی با بیان اینکه این طرح شبکه سازی راجع به نونهالان و نوجوانان 10، 11 و 12 ساله است افزود: در فاز اول 40هزار نفر در قالب این طرح قرار می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان اینکه اخلاق و معنویت شعار این طرح است افزود: هر سال این طرح تکرار می شود و این نوجوانان  تا 10 سال تحت لوای مسئول کانون و مربیان کار خواهند کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فرهنگی هنری استان قم تصریح کرد: قرار است در این حلقه ها با ادبیات خود بچه ها و متناسب با سن آنها آموزش ها ارائه شود.

وی افزود: در همین خصوص تاکنون جلسات مختلف هم اندیشی با مراکز مختلف مرتبط از جمله آموزش و پرورش و حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور و کارشناسان این حوزه برگزار کرده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی یادآور شد: قرار است در کل کشور همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) همایشی با همین شعار و 40هزار نوجوان به صورت همزمان برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha