پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امربه معروف

حوزه/ آیین تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، در بندرعباس برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، عصر شنبه 16 آذرماه، با حضور  حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، آیین تودیع و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.
 
 حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در این مراسم گفت:ستاد امربه معروف ونهی از منکر همچون یک چترعمومی و فراگیر حامی و مطالبه‌گر دولت، قوه قضائیه و مجلس است.

وی افزود: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از واجب‌ترین معروف‌ها و امربه معروف ونهی ازمنکر به عنوان یک نیروی بازدارنده و معالجه کننده عمل می‌کند که رهبر معظم انقلاب نیز بارها همه مسئولان و متولیان امر را به احیای این حقیقت فراموش شده دعوت و به مطالبه‌گری دراین زمینه تاکید کرده است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه خاطر نشان کرد: در انتخابات پیش رو باید کسانی را انتخاب کرد که به مردم خدمت کنند و افردی امین، باکفایت، کارآمد و دلسوز برای جامعه باشند.

وی ادامه داد: اگر در زمینه امربه معروف ونهی از منکرها درست عمل کنیم، فضای عمومی جامعه اجازه نمی‌دهد افرادی سوء استفاده‌ گر ورود کنند و قداست و صداقت جامعه را زیر سؤال ببرند.

در پایان این جلسه از زحمات حجت الاسلام اسماعیلی تقدیر و حجت الاسلام  کریمی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان معارفه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha