پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ عبدالسلام الوجیه

حوزه/ شیخ عبدالسلام الوجیه دبیرکل انجمن علمای یمن در سخنانی با حمله به علمای عربستان، آنها را همچون کاهنان معبد دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه شیخ عبدالسلام الوجیه دبیرکل انجمن علمای یمن در سخنانی با حمله به علمای عربستان، آنها را همچون کاهنان معبد دانست.

وی در گفتگو با شبکه یمنی المسیرة گفت: علمای عربستان از دین اسلام منحرف شده اند و در نتیجه فتواهای آنها هزاران نفر قربانی و کشته شده اند به گونه ای که اکثر جنایت هایی که در سال های اخیر در کشورهای عربی و اسلامی اتفاق افتاده در نتیجه فتواهای علمای سعودی بوده است.

رئیس انجمن علمای یمن در ادامه این پرسش را مطرح کرد که: چرا علمای عربستان در برابر هزاران جنایتی که رژیم سعودی در یمن و نقاط مختلف جهان عرب مرتکب می شود ساکت نشسته اند؟ علت این است که آنها عالم دین نیستند بلکه همچون کاهنان معبد هستند.

لازم به ذکر است پادشاه و علمای عربستان در اقدامی برای تطهیر چهره کریه خود در حادثه کشته شدن افسران آمریکایی به دست دانشجوی خلبانی اهل عربستان در یک پایگاه هوایی در فلوریدا در روز جمعه به سرعت این حادثه را به رئیس جمهور و ملت آمریکا تسلیت گفتند و با برائت از این حادثه، آن را جنایتی فجیع دانستند که با اسلام سازگار نیست، اما چشمان خود را بر جنایت های عربستان نسبت به میلیون ها یمنی در طول این پنج سال تجاوز بسته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha