پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
"علیاء فیصل عبد اللطیف" وزیر حقوق بشر یمن

حوزه/ "علیاء فیصل عبد اللطیف" وزیر حقوق بشر یمن جامعه بین المللی و سازمان های بین المللی ذیربط راه به اتخاذ موضع شرافتمندانه در جهت پیروزی بشریت در یمن دعوت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، وزیر حقوق بشر یمن با صدور بیانیه ای گفت: وزارت حقوق بشر دهم دسامبر به مناسبت رو جهانی حقوق بشر که متناسب با اوضاع انسانی این روز های یمن است، مراسم می گیرد.

وی افزود: یمن این روز ها در زیر سایه تجاوز های سعودی، محاصره و گسترش بیماری های وبایی به سر می برد.

عبداللطیف بی توجهی قوانین و قطعنامه های بین المللی حمایت از حقوق بشر به آمارهای هولناکی که از کشتار، گرسنگی، آوارگی و تمامی انواع اقدامات غیر انسانی کشور های متجاوز علیه یمن داده می شود، را محکوم کرد.

ائتلاف متجاوز به رهبری عربستان سعودی و امارات مسئول جنایت هاست

وزیر حقوق بشر از برگزاری مراسم روز جهانی حقوق بشر در سطح جهان قدردانی کرد و گفت: سکوت جهان و سازمان های جهانی ذیربط در خصوص تمامی جنایت هایی که علیه انسانیت صورت می گیرد، درد آور است و ما این سکوت را سرزنش می کنیم.

وی تأکید کرد: ائتلاف متجاوز به رهبری عربستان سعودی و امارات در پشت پرده تمامی این جنایت هایی است که علیه ملت یمن صورت می گیرد.

یمنی ها به خاطر نبود دارو می میرند

عبداللطیف بیان داشت: یمنی ها به خاطر نبود دارو می میرند و افراد زیادی نیازمند کمک های غذایی هستند و زیر خط فقر قرار دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha