جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمله سعودی ها به کودکان یمنی

حوزه/ کارشناس یمنی گفت: کشورهای متجاوز اعم از امارات، آمریکا، اسرائیل، انگلیس و عربستان در جنایت کشتار مردم یمن شریک هستند؛ آنها می خواهند کل یمن را نابود کنند و با پیشرفت علمی یمنی ها مخالفند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» در روزهای اخیر جنگ متجاوزان ائتلاف سعودی آمریکایی علیه ملت مظلوم یمن جنایات وحشیانه این ائتلاف شدت بیشتری گرفته و در اهدافی کور مساجد،منازل، آوارگان یمن کودکان و زنان و دانش آموزان را هدف قرار می دهند. این درحالی است که سازمان ملل و موسسات بین المللی و جامعه جهانی در قبال این جنایات کم سابقه سکوت اختیار کردند.

عبدالناصر الراشدی با اشاره به حملات وحشیانه پی در پی سعودی ها به ملت مظلوم یمن در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری حوزه گفت: در روز های اخیر تجاوزات  ائتلاف سعودی آمریکایی و اماراتی وحشیانه و ظالمانه شده و هر موجود زنده در یمن و هر اندیشه و فکری که  برای ساختن یمن باشد را می کشند و نابود می کنند.

عربستان در یمن هیچ خط قرمزی را رعایت نمی کند

وی ادامه داد: هدف عربستان سعودی و هم پیمانانش در یمن، نابودی انسانیت، کودکان، زنان و حتی زمین های کشاورزی است و هیچ خط قرمزی برای متجاوزان سعودی وجود ندارد و گویی آنها همه چیز را برای خود مباح می پندارند؛ از کشتن کودکان گرفته تا بمباران مساجد و بیمارستان ها و مدارس و تجاوز به زندان های جنوب یمن توسط عربستان سعودی و ائتلاف متجاوز یمن که در طول جنگ 4 ساله انجام می شود.

وی با اشاره به حمله ائتلاف سعودی به اتوبوس حامل دانش آموزان یمنی گفت: بیش از 100 دانش آموز که  در دوره های آموزشی قرآنی و تابستانی تحت سازمان یونیسف شرکت داشتند و به منظور جبران دروس مدارس در این دوره شرکت کرده بودند، مورد حمله وحشیانه قرار گرفتند.

سازمان ملل در قبال جنایات سعودی جلسات بی نتیجه برگزار می کنند

کارشناس یمنی گفت: واکنش های بین المللی به این جنایت و سایر جنایات دیگر فقط  در حد حرف و سخنرانی و برگزاری جلسات بی نتیجه است. آنها می گویند باید بررسی کنند حال آنکه  این موضوعات نیاز به بررسی ندارد و واضح است.

الراشدی خاطر نشان کرد: در میان روز روشن همه  کشورها دیدند که جنگنده های سعودی  این اتوبوس ها را هدف قرار داده و  سخنگوی  ارتش عربستان ادعا کرد ما اتوبوس های مجهز به رزمنده ها  و بزرگان حوثی ها را هدف قرار دادیم  و بالاخره اعلام کردند اشتباه شده است.

خروج عربستان از لیست سیاه خیانت سازمان ملل به مردم یمن است

وی با اشاره به بی حاصلی نشست های سازمان ملل در خصوص جنایات سعودی ها در یمن گفت: این نشست ها فقط برای آرام کردن خانواده های داغدار است و اگر این نشست ها واقعی بود نباید عربستان را از لیست سیاه خارج می کردند.

 

کارشناس یمنی گفت: ما از روز اول جنگ تا امروز به هیچ وجه شهرهای مسکونی را هدف قرار ندادیم انصارالله یار خدا و پیامبر(ص) هستند و بر اساس تعالیم اسلامی و ائمه اطهار(ع)  می جنگیم، ما اهل خدعه و کشتار جوانان بی گناه نیستیم .در جنگ همواره  مناطق نظامی و ناوهای سعودی ائتلاف هدف قرار گرفتند و  ان شاءالله پاسخ دردناکی به آنها خواهیم داد  تا انتقام خون کشته های مظلوممان در جنایت های اخیر را بگیریم .

دیوانگی سعودی ها در روزهای آخر جنگ یمن

وی گفت: من به نوبه خودم به همه یمنی هایی که در کشورهای مختلف هستند و به خانواده های شهدای جنایت های اخیر غیر انسانی سعودی تسلیت عرض می کنم . کشورهای متجاوز اعم از امارات، آمریکا اسرائیل، انگلیس و عربستان در این جنایت ها شریک هستند  آنها می خواهند کل یمن را نابود کنند و با پیشرفت علمی یمنی ها مخالفند و در آخرین روزهای جنگ مثل دیوانه ها همه را هدف قرار می دهند.

الراشدی با اشاره به کمک های حمایتی از خانواده های شهدا و مجروحان یمنی گفت: همزمان با عید قربان جنبش مستقبل العدالة یمن، پروژه اعطای گوشت قربانی برای خانواده های شهدا و مجروحان یمنی را آغاز و به دیدار مجاهدان در جبهه ها رفتند.

وی تصریح کرد: راه اندازان این پروژه که شامل 180 خانواده می شدند، اعلام کردند که این امر در چارچوب پاسخگویی به فرمایشات رهبر انقلاب سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در رابطه با توجه و مراقبت از خانواده های شهدا و مجروحان و رزمندگان در جبهه ها، انجام گرفته است.

گفت و گو از وجیهه سادات حسینی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha