پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع مردم یمن در مقابل دفتر سازمان ملل در صنعا

حوزه/ مردم صنعا پایتخت یمنامروز به فراخوان کمیته بسیج مردمی در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در صنعا جمع شدند تا در تجمع اعتراض آمیز به گرانی قیمت ها و جنگ اقتصادی علیه مردم یمن شرکت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مردم صنعا پایتخت یمنامروز به فراخوان کمیته بسیج مردمی در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در صنعا جمع شدند تا در تجمع اعتراض آمیز به گرانی قیمت ها و جنگ اقتصادی علیه مردم یمن شرکت کنند.

کمیته برگزار کننده این تجمع از تمام رسانه های محلی و خارجی برای پوشش این تجمع اعتراض آمیز دعوت کرد و گفت: این اعتراض مردمی به کسانی است که نان شهروندان و کرامت آنها را هدف قرار داده اند و به خیال خود می خواهند با گرسنه نگه داشتن مردم آنها را به زانو در بیاورند و در این راستا به ما خبر رسیده که مزدوران آل سعود در داخل یمن میلیاردها دلار پول بدون پشتوانه چاپ کرده اند تا از ارزش پول یمن بکاهند.

در همین راستا روز دوشنبه گذشته نیز مردم منطقه جبل عمیقة در استان "إب" نیز با شرکت در یک راهپیمایی اعلام کردند در برابر جنگ اقتصادی علیه یمن ایستاده ایم.

علاوه بر این قبائل منطقه الجراحی در جنوب الحدیدة نیز در تجمعی اعتراض آمیز در روز دوشنبه اعلام کردند که جنگ اقتصادی آمریکا و مزدورانش علیه مردم یمن نمی تواند در ایستادگی مردم خللی وارد کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha