پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جنایت عربستان در یمن

حوزه/ باقر درویش گفت: مشاهده پیکرهای تکه تکه کودکان یمنی و کیف های پاره پاره در اطراف این جنازه ها که حاصل بمباران مناطق مسکونی توسط هواپیماهای سعودی است، ما را به یاد جنایت های جنگ جهانی اول و دوم می اندازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» باقر درویش رئیس انجمن حقوق بشر بحرین در یک توئیت اعلام کرد: مشاهده پیکرهای تکه تکه کودکان یمنی و کیف های پاره پاره در اطراف این جنازه ها که حاصل بمباران مناطق مسکونی توسط هواپیماهای سعودی است، ما را به یاد جنایت های جنگ جهانی اول و دوم می اندازد.

وی افزود: فقط 12 روز پس از قتل عام دانش آموزان منطقه ضحیان، نیروهای ائتلاف نظامی عربستان دست به قتل عام جدیدی زده و کودکان منطقه دریهمی را به خاک و خون کشیدند و تصاویر اولیه منتشر شده از این قتل عام پیکرهای سوخته کودکان و زنان را نشان می دهد.

درویش گفت: در این میان جنایتی که به مراتب از کشتار کودکان بدتر است، توجیه این جنایت ها توسط ائتلاف سعودی است؛ زیرا آنها وقیحانه تصریح کردند که این اقدام آنها قانونی و مطابق با قانون بین الملل بوده است، اما باید از آنها پرسید آیا قطعه قطعه کردن پیکر کودکان یمنی جنایتی قابل توجیه است؟!

وی در پایان تاکید کرد: این همان تصویر واقعی اصلاحات مورد نظر ولی عهده عربستان است و کسانی که می خواهند دستاوردهای این نظام را ببینند بیایند و قتل عام کودکان دریهمی و ضحیان در یمن را تماشا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha