پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علمای یمن

حوزه/ علمای یمن سکوت بین المللی در برابر جنایت های وحشیانه متجاوزین سعودی آمریکایی علیه ملت یمن که آخرین آن حادثه اتوبوس دانش آموزان بود را محکوم کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای یمن سکوت بین المللی در برابر جنایت های وحشیانه متجاوزین سعودی آمریکایی علیه ملت یمن که آخرین آن حادثه اتوبوس دانش آموزان بود را محکوم کردند.

علمای یمن در نشستی که در صنعا برگزار شد با صدور بیانیه ای شورای امنیتی و سازمان ملل متحد را مسئول جنایت هایی دانستند که متجاوزین در حق ملت یمن مرتکب می شوند.

لین علما، تمامی آزادگان جهان و در رأس آنها رهبران و علمای مسلمان را به دادخواهی و عمل به وظیفه انسانی و دینی خود در برابر جنایت های متجاوزان علیه یمن دعوت کردند.

همچنین در این بیانیه از ملت یمن خواسته شده که به پایداری خود ادامه دهد و بر همبستگی، وحدت و حرکت خود در جهت مقابله با متجازان و حمایت از جبهه ها بیفزاید.

علمای یمن، علما، خطبا و فرهنگیان را به تحرک و ارشاد مردم و تشویق آنان به جهاد در راه خدا دعوت کردند.

شایان ذکر است که متجاوزین سعودی آمریکایی از ماه مارس 2015 میلادی صدها بار مرتکب کشتار ملت یمن شده که در پی آن 37 هزار شهروند عادی کشته و زیر ساخت های یمن ویران شده است و محاصره اقتصادی نیز سبب وخامت اوضاع معیشتی و بهداشتی کشور شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha