جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بمباران یمن

حوزه/ هیئت علمای بیروت با صدور بیانیه‌ای کشتار وحشیانه متجاوزان سعودی اماراتی آمریکایی علیه غیر نظامیان یمنی را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئت علمای بیروت با صدور بیانیه‌ای کشتار وحشیانه متجاوزان سعودی اماراتی آمریکایی علیه غیر نظامیان یمنی را محکوم کرد و گفت: این اقدامات وحشیانه، بیانگر شکست‌های پی در پی متجاوزان در میدان نبرد و درماندگی آنهاست.

علمای بیروت در این بیانیه گفتند: این باعث تعجب است که جهان استکبار، دفاع یمنی‌ها از خود را محکوم کرده و در برابر کشتارهای وحشتناک و مستمر، سکوت مرگبار کرده است. این امر نشانگر دروغ و نفاق و پوچی آن هاست و دیگر حق ندارند در خصوص ارزش‌ها و حقوق بشر سخن بگویند.

هیئت علمای بیروت تمامی انسان‌های شریف و آزاده جهان را به حمایت همه جانبه از ملت یمن دعوت کرد و گفت: ملت یمن با رشادت از موجودیت و کرامت خود دفاع می‌کند و این حق را دارد که با پاسخ بازدارنده و شدید، از اهالی خود دفاع کند.

علمای بیروت در پایان با بیان اینکه هفت سال است که متجاوزان سعودی - اماراتی- آمریکایی به ارتکاب وحشیانه ترین نوع کشتار در حق ملت مظلوم یمن ادامه می‌دهند، افزودند: ملت یمن با اراده آهنین و ایمان ثابت و عزم خود با دشمنان وحشی مقابله می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha