سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای جنایت وحشیانه متجاوزان سعودی در صنعا پایتخت یمن که منجر به به قربانی شدن ۷۷ نفر شد را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای جنایت وحشیانه متجاوزان سعودی در صنعا پایتخت یمن که منجر به به قربانی شدن 77 نفر شد را محکوم کرد.

این انجمن همچنین تجاهل و نادیده گرفتن این جنایت از سوی الازهر مصر و محکوم کردن آنچه حق قانونی دفاع از خود است، را محکوم کرد.

علمای یمن در بیانیه خود گفتند: بمباران شهر ها و محله های مسکونی با هواپیما های جنگ  و موشک های ممنوعه، جنایت علیه بشریت و بیانگر عمق بی توجهی به خون انسان های بی گناه است.

این انجمن افزود: تمامی جنایت های وحشیانه ای که رژیم آل سعود و امارات علیه یمنی ها مرتکب می شوند باید با فریاد آزادگان امت اسلامی و جهان همراه باشد و همت و ایمان آنان برانگیخته شود.

علمای یمن تصریح کردند: اگر حمایت و چراغ سبز آمریکا نبود، رژیم آل سعود و امارات جرأت نداشتند حتی یک موشک به سمت ملت یمن پرتاب کنند.

انجمن علمای یمن به عملیات بی نظیر نیروی هوایی "المسیر" که اقتصاد عربستان که رگ زندگی آمریکای حامی اسرائیل است را هدف قرار داد، تبریک گفتند.

این انجمن همچنین محکومیت علمیات نیروی هوایی المسیر از سوی الازهر را محکوم کرد و آن را حق قانونی یمن برای دفاع از خود در برابر جنایت های آل سعود علیه کودکان و زنان یمنی دانست.

شیخ الازهر باید عادی سازی روابط مصر با رژیم غاصب صهیونیستی را حرام اعلام کند

علمای یمن افزودند: شیخ الازهر با عمل به کتاب خدا و سنت رسول اکرم (ص) باید عادی سازی روابط مصر با رژیم غاصب صهیونیستی را حرام اعلام کند.

شایان ذکر است که وزارت بهداشت یمن اعلام کرد: جنایت تجاوز سعودی ها در صنعا منجر به شهادت 6 نفر که چهار نفر آن کودک بودند و مجروح شدن 71 نفر که 27 نفر آن کودک و 17 زن و 27 مرد بود، شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha