جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 انجمن علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن جنایت وحشتناک نیروهای وابسته به کشورهای ائتلاف متجاوز در وادی عبیده استان مارب یمن را محکوم کرد و گفت: این جنایت تمامی ارزش های شرعی و عرف های قبیله ای را زیر پا گذاشته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن جنایت وحشتناک نیروهای وابسته به کشورهای ائتلاف متجاوز در وادی عبیده استان مارب یمن را محکوم کرد و گفت: این جنایت تمامی ارزش های شرعی و عرف های قبیله ای را زیر پا گذاشته است.

این انجمن خواستار حرکت جهادی در برابر این جنایت ها و حمایت از جبهه ها به ویژه جبهه مأرب شد و افزود: جنایت وحشیانه نیرو های جنایتکار وابسته به ائتلاف سعودی که اقدام به کشتار وحشیانه انسان های بی گناه خاندان سبیعیان کرده و خانه های آنان را آتش زده و حرمت کودک و پیرمرد را نگه نداشته را محکوم می کنیم و می گوییم این جنایت تمامی ارزش های شرعی و عرف های قبیله ای که اینگونه جنایت ها را حرام می داند را زیر پا گذاشته است.

علمای یمن ادامه دادند: در قبال این جنایت و وحشی گری وابستگان ائتلاف سعودی آمریکایی، انجمن علما حرکت جهادی آگاهانه و خالصانه و بسیج عمومی بیشتر در حمایت از جبهه ها به ویژه جبهه مأرب را برای یاری مظلومین و آزادی کامل این منطقه از دست مزدوران و جنایتکارانی که به خداوند، رسول اکرم(ص) و امانت ها و وطن خود خیانت کردند را واجب شرعی می داند و می گوید: اینان بر ظلم و ستم اصرار ورزیده و از قرارداد عفو عمومی و آشتی ملّی استفاده نکردند، بلکه بیشتر به کینه ورزی و پَستی و تکبر دامن زدند و کاری کردند که نظیر آن در تاریخ دیده نشده است.

انجمن علمای یمن این جنایت ها را لکه ننگی بر پیشانی رهبران به ظاهر دینی و کسانی که دین، فتواها و خطابه ها را برای رسختن خون یمنی ها در طول سالی های تجاوز استفاده کردند و با سخنرانی های نژاد پرستانه و فتنه انگیز برای تفرقه افکنی میان ملت یمن تلاش نمودند تا به رژیم وهابی سعودی و پروژه صهیونیستی خدمت کرده باشند. پروژه صهیونیستی زیر قدم های مردان مرد و مجاهد در هم شکسته شده و در برابر آگاهی و حکمت عقلا و حکمای یمن متلاشی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha