پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
انجمن علمای یمن جنایت ائتلاف سعودی علیه مردم صنعا را محکوم کرد

حوزه/ انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای جنایت ائتلاف سعودی در بمباران محله سعوان در صنعا را محکوم کرد و خواستار حمایت از جبهه جنگ شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»،  انجمن علمای یمن با صدور بیانیه ای جنایت ائتلاف سعودی در بمباران محله سعوان در صنعا را محکوم کرد و خواستار حمایت از جبهه جنگ شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

انجمن علمای یمن افزایش جنایت در مناطق مسکونی صنعا، حدیده، البیضا که به مدت چهار سال توسط ائتلاف عربستان سعود، آمریکا و انگلیس اداره می شود را پیگیری می کند.

این ائتلاف پنجمین سال تجاوز خود را با ارتکاب جنایت وحشیانه علیه ساکنان صنعا و با هدف قرار دادن خانه ها و مدارس و بمباران محله "سعوان" آغاز کرده است.

این جنایت در برابر چشم و گوش جهانیان و سکوت آنان در مقابل متجاوزین انجام گرفت.

انجمن علمای یمن بر اهمیت بسیج نیرو ها و حضور مردان در جبهه ها برای مبارزه با قاتلان کودکان و زنان و گرفتن انتقام از مزدوران آمریکا، انگلیس و اسرائیل تاکید می کند.

هیچ اعتماد و امیدی به سازمان ملل متحد که هیچ حرکتی از خود نشان نداده و موضع گیری انسانی نداشته است، نیست و این سازمان از جنگ یمن فرصتی برای تجارت جان ملت مظلوم یمن که در محاصره و هدف بمباران قرار دارند استفاده کرده است.

ملت یمن به سبب جنایت های متجاوزین، استفاده از سلاح های ممنوعه، ویران شدن زیرساخت ها، تداوم محاصره و جلوگیری از رسیدن دارو و مواد غذایی دچار بحران شده و به انواع بیماری ها گرفتار شده اند.

انجمن علمای یمن این مصیبت را به خانواده کودکان و قربانیان بی گناه تسلیت گفته و برای شهدا طلب رحمت و برای مجروحین طلب شفا می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha